Ligamentsmerter uge 28?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2016

Anonym trådstarter

Er der andre som har fået en del ligamentsmerter i uge 28? Jeg havde også en del i de helt tidlige uger såvidt jeg husker omkring uge 6-8 men har slet ikke mærket noget til det siden. Jeg har bare haft ondt i dag både ved bevægelse men også når jeg har siddet stille men smerten varer ikke længe af gangen. Troede kun ligamentsmerter var i de tidlige uger og husker dem bestemt ikke som så smertefulde og hyppige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

rikke33n

Anonym skriver:

Er der andre som har fået en del ligamentsmerter i uge 28? Jeg havde også en del i de helt tidlige uger såvidt jeg husker omkring uge 6-8 men har slet ikke mærket noget til det siden. Jeg har bare haft ondt i dag både ved bevægelse men også når jeg har siddet stille men smerten varer ikke længe af gangen. Troede kun ligamentsmerter var i de tidlige uger og husker dem bestemt ikke som så smertefulde og hyppige

Plukveer måske??

Anmeld Citér

14. januar 2016

Anonym trådstarter

rikke33n skriver:

Plukveer måske??

Hmm nej det tror jeg heldigvis ikke det er for maven føles ikke hård når det sker

Anmeld Citér

14. januar 2016

Christine

Anonym skriver:

Ja det havde jeg. Altså det er sådan en smerte man godt kan holde ud og som går over igen ikke?

Og så er det primært i siderne tror jeg?

Jeg er så også en af dem der synes det gør ondt og er hårdt at være gravid, selv om der ikke er noget galt  

Anmeld Citér

14. januar 2016

katrine7

Jeg har haft rigtig mange gennem hele tredje trimester, og har dem stadig (39+6). Især når jeg rejser mig, vender mig, står for længe osv. Nogle gange kommer der rigtig hårde plukveer til også. 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Ja det havde jeg. Altså det er sådan en smerte man godt kan holde ud og som går over igen ikke?

Og så er det primært i siderne tror jeg?

Jeg er så også en af dem der synes det gør ondt og er hårdt at være gravid, selv om der ikke er noget galt  

Ja lige præcis Har også en del plukkeveer men de er ikke smertefulde. Jeg er helt med på det med at der er hårdt at være gravid selvom man ikke fejler noget 

Anmeld Citér

14. januar 2016

Anonym trådstarter

katrine7 skriver:

Jeg har haft rigtig mange gennem hele tredje trimester, og har dem stadig (39+6). Især når jeg rejser mig, vender mig, står for længe osv. Nogle gange kommer der rigtig hårde plukveer til også. 

Det er betryggende at høre jeg ikke er den eneste!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.