Laaang menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. januar 2016

MomToBe-2017

hej damer

jeg er lidt i vildrede, min cyklus har været noget rod denne gang, det starter med at min menstruation er 2 til 3 dage forsinket, og stopper så igen en dag før tid, (plejer at bløde i 7 dage) men da jeg vågner op idag 4 dage efter at den enlige menstruation er stoppet har jeg stadig brunligt udflåd? Det er 9 til 10 dage siden menstruations første dag. Er lidt ude af den, er der mon nogen her inde som har prøvet noget lignende? Burde jeg ringe til lægen? Når jeg googler det står der at det kan være tegn på livmoderkræft, jeg er dog blevet vaccineret for dette? Oven i det vil jeg lige sige at jeg er utrolig træt hele tiden, sover gerne i 12 til 14 timer om natten og ville ikke have noget problem med at sove længere.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

Diosa85

Hendedenskøre skriver:

hej damer

jeg er lidt i vildrede, min cyklus har været noget rod denne gang, det starter med at min menstruation er 2 til 3 dage forsinket, og stopper så igen en dag før tid, (plejer at bløde i 7 dage) men da jeg vågner op idag 4 dage efter at den enlige menstruation er stoppet har jeg stadig brunligt udflåd? Det er 9 til 10 dage siden menstruations første dag. Er lidt ude af den, er der mon nogen her inde som har prøvet noget lignende? Burde jeg ringe til lægen? Når jeg googler det står der at det kan være tegn på livmoderkræft, jeg er dog blevet vaccineret for dette? Oven i det vil jeg lige sige at jeg er utrolig træt hele tiden, sover gerne i 12 til 14 timer om natten og ville ikke have noget problem med at sove længere.

har du overvejet en graviditetstest? 

Anmeld Citér

14. januar 2016

MomToBe-2017

Diosa85 skriver:

har du overvejet en graviditetstest? 

Nej slet ikke, vi har jo efterhånden været igang med PB i snart to år, og denne månede har vi lagt det lidt på hylden så vi lige kunne få en lille pause, og så har jeg jo haft en rigtig blødning i omkring 5 dage, oven i det har jeg hverken ømme bryster hovedpine, tissetrang eller andre symptomer

men burde jeg prøve og tage en test alligevel?

Anmeld Citér

14. januar 2016

Misser1989

Hendedenskøre skriver:

hej damer

I november havde jeg menstruation i 10 hele døgn!  Rigtig menstruation alle dage! Normalt plejer det at være helt væk på dag 5-6. 

Bestilte tid til et celleskrab (skulle snart ha den alligevel) og der var ingen ting. 

Min sidste menstruation var normal, selvom den først kom på dag 44. Men meget normalt for mig hvor min cyklus er mellem 28-45 dage (en gang 150 dage , har pco) 

Prøver så IKKE på at blive gravid. 

Med det her ville jeg bare lige sige, at det ikke behøver være noget farligt, nok bare en blødningsforstyrrelse. 

Held og lykke, håber du snart står med to streger 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Diosa85

Hendedenskøre skriver:

Nej slet ikke, vi har jo efterhånden været igang med PB i snart to år, og denne månede har vi lagt det lidt på hylden så vi lige kunne få en lille pause, og så har jeg jo haft en rigtig blødning i omkring 5 dage, oven i det har jeg hverken ømme bryster hovedpine, tissetrang eller andre symptomer

men burde jeg prøve og tage en test alligevel?

Synes bestemt du skal prøve og tage en test. 

Man behøver ikke have nogen symptomer for at være gravid. Og man kan sagtens bløde selvom man er gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.