Jeres menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. januar 2016

Anonym trådstarter

Vi prøver ihærdigt på ar blive gravid men det går bare ikke lige så godt. Jeg har derfor søgt hjælp hos en zoneterspeut for om det mon kunne hjælpe. Første gang inde hos hende skulle jeg svare på nogle spørgsmål bla. Omkring min menstruation. Hun spør fx. Om der er klumper i den - sådan ligesom små sorte klatter (hun kaldte det noget fint). Det har jeg haft før i tiden men har mu kigget efter de sidste par gange og der synes jeg ikke rigtig der er nogle. Er der mon noget galt med mig så????? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Vi prøver ihærdigt på ar blive gravid men det går bare ikke lige så godt. Jeg har derfor søgt hjælp hos en zoneterspeut for om det mon kunne hjælpe. Første gang inde hos hende skulle jeg svare på nogle spørgsmål bla. Omkring min menstruation. Hun spør fx. Om der er klumper i den - sådan ligesom små sorte klatter (hun kaldte det noget fint). Det har jeg haft før i tiden men har mu kigget efter de sidste par gange og der synes jeg ikke rigtig der er nogle. Er der mon noget galt med mig så????? 

Nej, det er der ikke. Nogle oplever koagler, andre ikke nogen, andre har dem engang imellem, det er bare størknede blodklatter og har ingen betydning.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.