Ventetøj, hvor køber I jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.924 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. januar 2016

Mulle0802

Hej Piger,

Jeg vil høre hvor køber I jeres ventetøj? Og hvornår skiftede I over til det?

Jeg har kigget lidt på mamalicious, synes godt nok det er svært at finde noget pænt. Jeg er generelt ikke til stramme t-shirts/toppe, hvilket jeg synes det meste er.

Er pt. 12+0 og er tæt på ikke at kunne passe mit nuværende (jeg har i forvejen udelukket meget pga. det ikke skjuler min meget oppustede mave). Men det er godt nok svært at skulle bygge en helt ny garderobe op. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Har du kigget ved h&m?  

Anmeld Citér

13. januar 2016

Mulle0802

AnjaHM skriver:

Har du kigget ved h&m?  

Det vil jeg prøve, bliver webshoppen kan ikke overskue butikkerne 

Anmeld Citér

13. januar 2016

linkon

Asos.com :-)

Anmeld Citér

13. januar 2016

Mulle0802

linkon skriver:

Asos.com :-)

Jeg har faktisk lige kigget på asos, der var en del men mest kjoler synes jeg 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Fremad

Genbrug..

De har rigtig meget nogle steder, hvor man nærmest ikke kan se det er brugt og så er det billigt 

Anmeld Citér

13. januar 2016

bøllen

Mulle0802 skriver:

Hej Piger,

Jeg vil høre hvor køber I jeres ventetøj? Og hvornår skiftede I over til det?

Jeg har kigget lidt på mamalicious, synes godt nok det er svært at finde noget pænt. Jeg er generelt ikke til stramme t-shirts/toppe, hvilket jeg synes det meste er.

Er pt. 12+0 og er tæt på ikke at kunne passe mit nuværende (jeg har i forvejen udelukket meget pga. det ikke skjuler min meget oppustede mave). Men det er godt nok svært at skulle bygge en helt ny garderobe op. 

Bruger ikke ventetøj men så at vores babysam havde mange % på ventetøj

Anmeld Citér

13. januar 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg gik over til at bruge ventebukser da jeg var ca. 15+0. Ikke fordi at jeg var kæmpe stor allerede, men min baby-bule sidder meget lavt.  Nu hvor jeg er 23+1 er jeg også nødt til at begynde at gå med ventebluser. Mine egne er sgu blevet for korte, hehe. Jeg har købt alt mit ventetøj second hand, primært gennem dba.dk. Jeg er simpelthen for nærig til at bruge så mange penge på noget tøj, som jeg kun kan bruge i så kort tid. Gemmer det selvfølgelig, da jeg gerne vil have flere børn senere hen, men generelt synes jeg altså at det er sjovere at bruge pengene på baby.  Det meste af tøjet er næsten helt nyt, og har max været brugt et par måneder. Har fået 3 par ventebukser, 1 vente-vinterfrakke, 4 ventekjoler, og 5 ventebluser og 6 ventetoppe til lige knap 1000 kr. Det synes jeg er virkelig billigt! Det eneste jeg har købt fra nyt er 2 par gravid-strømpebukser fra H og M. 

Anmeld Citér

13. januar 2016

superbaby

Jeg klarede mig stort set med toppe og basis i én størrelse større end normalt. Men bukser og nederdele skal der jo til og der købte jeg hos Strut på Fælledvej. De har lidt i alle prisklasser og mange forskellige mærker. De har også webshop. Jeg kiggede også hos Purløg og Persille, men købte vist aldrig noget ��

Anmeld Citér

13. januar 2016

SofiaMik

I min sidste graviditet gik jeg i Zizzi, som er tøj til store piger med masser plads til maven og gode priser. 

Bonus var, at jeg kunne passe str x-small

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.