Optager jeg ikke jern?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej jeg skriver med et spørgsmål omkring jern. Jeg er blevet anbefalet at tage en stor dosis jern på 100 pga blodprocent på 5,4 og mangel på jern og jeg er nu i uge 28. Jeg fik fortalt jeg ikke skulle blive forskrækket over at min afføring ville blive farvet sort, da det ville skyldes at jernet var optaget i kroppen. Men nu har jeg taget pillerne i over en uge og min afføring er ikke blevet sort så jeg tænker på om det mon er fordi jeg ikke kan optage jern godt nok? Husker at tage det mellem måltider med juice... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2016

Chellie

Det kan kun din læge svare på, om du optager det godt nok, det kan afgøres med en blodprøve. Jeg tager også jern (uge 32), men her er afhøringen heller ikke blevet farvet.

Anmeld Citér

13. januar 2016

Sedigfor

Min afføring ændrede sig ikke og jeg fik lige så meget som dig, fordi jeg var under jernmangel os selvom jeg tog dem (:

Anmeld Citér

13. januar 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg tager jern. . Min afføring har aldrig været sort...

Anmeld Citér

13. januar 2016

ekebiv

Jeg har både fået jern i pilleform og i IV men min sfføring har aldrig været sort 

Anmeld Citér

15. januar 2016

mummimia

en god hjælp kan være at tage allergica Jern som er dråber man tager i vandet som hjælper med at optage jernet det har hjulpet mig rigtig meget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.