Hjælp angående cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

227 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. januar 2016

Anonym trådstarter

Er der nogen af jer der kan finde rundt i det her med cyklus. For det kan jeg ikke. Hehe. Men har prøvet at regne mig frem til at jeg har en cyklus på 21-23 dage. Men vil det så sige at jeg har haft æggeløsning 5-7 dage efter mens??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Er der nogen af jer der kan finde rundt i det her med cyklus. For det kan jeg ikke. Hehe. Men har prøvet at regne mig frem til at jeg har en cyklus på 21-23 dage. Men vil det så sige at jeg har haft æggeløsning 5-7 dage efter mens??

Forstår ikke lige skemaet. Men siden de skriver start på dag 5-7 er det nok fordi at der begynder frugtbarheds perioden. 

Men hvis du ikke helt ved hvordan din cyklus er så vil jeg anbefale dig at tage ægløsnings test indtil den er positiv 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Ud fra skemaet skal du starte med at tage ægløsningstest 5 dage efter første menstruationsdag

Anmeld Citér

13. januar 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Ud fra skemaet skal du starte med at tage ægløsningstest 5 dage efter første menstruationsdag

Ja det har jeg os regnet mig frem til. Men så er det ind i mellem der man skal have sex for at få en baby ikk eller er det først lang tid efter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.