hvornår testede i????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej Piger

Hvornår testede i positiv og hvor tidligt havde i symptomer på graviditet?

Jeg skulle have haft min mens i dag - men indtil vidre er den ikke dukket op. Jeg tog en test i går der var negativ og igen en her til morgen der også var negativ.

Normalt kommer min mens til tiden. starter altid med ca. 2 dage før den rigtig går i gang at komme med lidt brunt udflåd. Det er der ikke kommet endnu. Har normalt også ømme bryster et par dage før - det har jeg heller ikke.

Håber selvfølgelig at jeg er gravid - men fik et knæk over de negative tests og kan jo så heller ikke forstå hvorfor den s.... mens så ikke bare kommer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2016

Liv_86

Med min datter testede jeg positiv dagen efter mens skulle være kommet. Men nogle kan først teste omkring 5+ hvis du tænker for meget over graviditet kan den godt udeblive af den årsag

Anmeld Citér

13. januar 2016

Sabone

Første gang testede jeg positivt 4+3 - prøvede ikke før 

Anden gang testede jeg positivt 3+2 - endte i abort. 

Tredje gang testede jeg positivt 3+0, troede jeg var længere henne pga af aborten.. 

Anmeld Citér

13. januar 2016

ninibadini

Jeg har begge gange testet fint positiv 3+3. Havde symptomer fra 3+0

Anmeld Citér

13. januar 2016

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg testede positivt 3+1. Havde ømme dutter og øget lugtesans allerede der.   Allerede ca. 4+0 startede kvalmen og opkastningerne så. 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Krydserfingre

testede Positic 2 dage før mens. Var enormt træt og havde kvalme. 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Chellie

Jeg testede 4+2, og bemærkede de tidligste symptomer omtrent 10 dage efter ÆL, hvor jeg begyndte at få lidt mens-smerter. Udover det, havde jeg stort set ingen symptomer, som ikke lige såvel kunne være fordi mens var på vej, så jeg troede ikke rigtigt på det.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.