Aktive dage i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2016

Anonym trådstarter

Kan jeres baby også have nogle dage hvor de er mere aktive end andre? Er i uge 29

de sidste to dage har der været vildt gang i ham, og så er der nogle dage hvor han kun kommer med et par enkelte spark  

er det normalt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan jeres baby også have nogle dage hvor de er mere aktive end andre? Er i uge 29

de sidste to dage har der været vildt gang i ham, og så er der nogle dage hvor han kun kommer med et par enkelte spark  

er det normalt 

Slet ingen ? 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Mom2beIhope

Hov, jeg skrev da et svar - gad vide hvor det er endt henne?

Nå, men jeg har også en meget aktiv baby. Nogen dage er han mere aktiv end andre, men kan mærke "festen" hver dag i mere eller mindre grad

Hvis du er i tvivl om noget med baby så synes at du skal kontakte egen læge eller JM

Anmeld Citér

13. januar 2016

Liv_86

Tror da også min datter havde skiftende aktivitet. 

Tænker i hver fald at det er meget normalt. Vi er jo heller ikke selv lige aktive hver dag

Anmeld Citér

13. januar 2016

Chellie

Jeg er 32+, og mærker også meget skiftende aktivitet. Sådan har det været lige siden jeg begyndte at mærke liv. Især dage, hvor jeg selv har været meget aktiv, har der været mindre gang i maven, men jeg kan også have stille dage samtidig med at baby slapper af. Indtil videre har jeg kun fået at vide at alt er normalt, og hun vokser perfekt, så jeg er ikke bekymret.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.