Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej derude. 

Hvilke symptomer havde I under jeres graviditeter? 

Jeg har haft muren i maven siden ægløsning, mine brystvorter er ekstrem følsomme (kan de nu godt være op til mens eller ÆL), jeg er sulten hele tiden og spiser faktisk hele dagen, det er som om jeg ikke bliver mæt. Jeg har fået træng mave, startede i sidste uge og det er ikke gået væk. Kan nu godt gå på toilet, det er bare lige som om jeg ikke bliver helt færdig (sorry for det malede billede)

I går begyndte jeg at tude over at mine ris brændte på og da min kæreste og jeg diskuterede over en latterlig bagatel som jeg ikke synes han tog seriøs. 

Har haft en smule hovedpine og været træt. 

Kan ikke teste endnu, først om en lille uge. Jeg tror selv jeg er gravid, det er min fornemmelse men det kan selvfølgelig også være ønsketænkning. 

Havde I nogle symptomer før I kunne teste?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Hej derude. 

Hvilke symptomer havde I under jeres graviditeter? 

Jeg har haft muren i maven siden ægløsning, mine brystvorter er ekstrem følsomme (kan de nu godt være op til mens eller ÆL), jeg er sulten hele tiden og spiser faktisk hele dagen, det er som om jeg ikke bliver mæt. Jeg har fået træng mave, startede i sidste uge og det er ikke gået væk. Kan nu godt gå på toilet, det er bare lige som om jeg ikke bliver helt færdig (sorry for det malede billede)

I går begyndte jeg at tude over at mine ris brændte på og da min kæreste og jeg diskuterede over en latterlig bagatel som jeg ikke synes han tog seriøs. 

Har haft en smule hovedpine og været træt. 

Kan ikke teste endnu, først om en lille uge. Jeg tror selv jeg er gravid, det er min fornemmelse men det kan selvfølgelig også være ønsketænkning. 

Havde I nogle symptomer før I kunne teste?

Den første graviditet havde jeg faktisk ingen symptomer før jeg var godt 3-4 mdr henne 

Sidste graviditet fik jeg allerede kvalme op til Mens (som så ik kom jo..) men troede det var pga tømmermænd 

Men efter et par uger fik jeg ømme nippels og halsbrand. - Og så skal jeg love dig for jeg fik kvalme et par uger derefter 

Haha.. Sorry.. Men kunne ik lade vær med at trække på smilebåndet over brændte ris 

Jeg var osse meget følsom.. Kunne tude over SÅ mange (pinlige) ting. 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Den første graviditet havde jeg faktisk ingen symptomer før jeg var godt 3-4 mdr henne 

Sidste graviditet fik jeg allerede kvalme op til Mens (som så ik kom jo..) men troede det var pga tømmermænd 

Men efter et par uger fik jeg ømme nippels og halsbrand. - Og så skal jeg love dig for jeg fik kvalme et par uger derefter 

Haha.. Sorry.. Men kunne ik lade vær med at trække på smilebåndet over brændte ris 

Jeg var osse meget følsom.. Kunne tude over SÅ mange (pinlige) ting. 

Haha nej det er også virkelig en tåbelig ting at græde over. Plejer altså heller ikke at græde over sådan noget. Så enten er det meget PMS (som jeg ellers aldrig lider af) eller også er det en graviditet. Hvilket jeg håber men det må tiden vise. 

Det var også tidlig du fik kvalme så

Det eneste jeg kan huske fra sidste gang var at jeg var ekstrem sulten op til mens og jeg undrede mig over jeg ikke blev mæt. Men ellers kan jeg ikke rigtig huske om jeg lagde mærke til noget inden mens

Anmeld Citér

12. januar 2016

SofiaMik

Ja, jeg stråler allerede 3+0, min mand kan se det på mig og jeg ved det bare instinktivt.

Og mine bryster bliver store og ømme. Der kan også være antydning af kvalme og hysteri.  

Anmeld Citér

12. januar 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Ja, jeg stråler allerede 3+0, min mand kan se det på mig og jeg ved det bare instinktivt.

Og mine bryster bliver store og ømme. Der kan også være antydning af kvalme og hysteri.  

Så må du lige skrive når du har testet. Hvis du er 3+0 så skal vi teste ca samme tid

Anmeld Citér

12. januar 2016

SofiaMik

Anonym skriver:

Så må du lige skrive når du har testet. Hvis du er 3+0 så skal vi teste ca samme tid

Hov jeg er ikke ny-gravid jeg fortalte bare, hvordan mine symptomer plejer at være

Anmeld Citér

12. januar 2016

Anonym trådstarter

SofiaMik skriver:

Hov jeg er ikke ny-gravid jeg fortalte bare, hvordan mine symptomer plejer at være

Ahh okay, jeg læste det som om at det var nu

Anmeld Citér

12. januar 2016

MorTil3+

Alle gange har jeg haft ømme bryster, så ømme at jeg dårlig ku holde ud at ha tøj på. Og her 3 gang gik jeg til lægen med en knude i brystet hun konstateret at det var en mælkeknude og tog så en test og den var positiv, havde slet ikke haft tanken selv at jeg var gravid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.