Eksperthjælp: 5 år har smertefulde anfald , : sir det bobler i skeden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.009 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. januar 2016

Lisbeth Jess

Jeg har en datter på 5 år her den 25, hun har i 2 1/2 år døjet med perioder, hvor hun har skreget og været dybt ulykkelig fordi hun har ondt i skeden, i en alder af 5 år nu, siger hun at det bobler der nede og det gør så ondt, hun tør ikke tisse, vi skyller hende forneden med koldt vand eller lunkent, vi har været indlagt fordi de ville filme de anfald hun får, men hun havde ingen anfald den nat, de mente så hun havde hård mave. Det har hun altså ikke, for den KAN være hård, men den kan os være fin blød når hun har de anfald, men igår nat havde hun et anfald og der efter var hun på wc 7-8 timer efter og der var hendes afførring kit farvet?? Hvad skal jeg stille op? Og hvad kan det være??
Hilsen en dybt frustreret mor som mangler søvn.

Lisbeths svar

Kære du !

Sikke en omgang I er igennem og 2,5 år har den varet. jeg forstår din  frustration og hendes smerter, som stadig ikke er afklaret.

I skal hurtigt indlægges igen, så må de beholde hende til et anfald viser sig.

Hvis ikke der er podet, scannet lavet røntgen af nyre og urinveje, samt undersøgelse af maven.  kan de bruge ventetiden på disse undersøgelser. Er der taget blodprøver samt dyrkning af urin ?

Nu skriver du afføringen er kitfarvet, det har noget med  lever og galdeblæren at gøre.

På børneafdelingen er  det vigtigt.  børn med sådanne tilfælde får en snak med børnepsykologen.

Hvor er din egen læge henne i hele denne proces, som har varet så lang tid.

Det er tiden, der bliver slået bordet, så der kommer handling.

Ønsker jer alt det bedste. hvis jeg skal uddybe, så skriv igen.

Sender et stort knus

varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2016

Skouboe

Er hun blevet udredt for børneorm i skeden? Det kan være ekstremt smertefuldt, når de forvilder sig derind og det optræder oftest om natten.

Anmeld Citér

14. januar 2016

LayLow

Åh... Min datter havde samme fra hun var 1 år til omkring 4-5 år...hun blev behandlet for alt, inkl svamp af en del omgange... Vi stoppede med at bade hende i sæbe i troen om at de kunne være det der gjorde det,men uden held... Det skete oftest om aftenen og om natten hvor smerterne var så slemme at hun måtte ligge med en kold klud ved skeden... En aften jeg skulle hjælpe hende opdagede jeg tilfældigt en orm! Hun blev behandlet for dette og siden har der intet været! Hvad det stakkels barn ikke har været gennem �� Så jeg kan kun anbefale at undersøge det og evt behandle selvom der ingen er set... Orm kommer frem i harme og mørke - dvs under en varm dyne så det er ikke noget man spotter sådan lige...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.