Baby-Crazy skriver:
Øv sikke et slag
Jeg var igår i fuld narkose da jeg skulle have udvidet åbningen i livmoderhalsen. Det gik efter planen. Og jeg havde selvfølgelig allerede sat det som GRUNDEN til at vi ikke blev gravide
Samtidigt lavede de en undersøgelse af passagen i æggelederne. Da jeg modtog nyheden om at der ingen passage var kom det som et stort chok og igen et nederlag!
Da jeg kom troede jeg at vi skulle blive gravide naturligt, men gik hjem med tanken at IVF var den eneste mulighed
Men men læser nu at der findes operationer der kan åbne lukkede æggeledere....?
Hjælp hvad er mit næste skridt? Udover samtale hos lægen som først er i marts
Mine æggeledere er os lukket dog også arvæv og derfor haft mange cyster... Ved min Aller første operation fik jeg afvide jeg aldrig ville kunne naturligt og derfor sagde min læge på fertilitetsklinikken at jeg skulle opereres igen og få mine æggeledere fjernet..
Fik tid på riget her iaugust hvor de sku fjernes men blev de ikke da de ikke så en nødvendighed til det..
I december fik vi ny tid hos hos klinikken hvor der kun var en cyste og hvis den var sprunget til næste scanning måtte vi begynde ivf behandling! Var til scanning igår og må begynde behandling ved næste menstruation..
Kan godt forstå dine frustrationer omkring det hele og det er svært og få slynget i hovedet, men ville aldrig vælge en operation igen for noget der ikke var 110% procent sikker /:
Anmeld
Citér