Udeblevet menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. januar 2016

Mcj

Hej alle sammen! 

Jeg håber på, at I vil dele af jeres erfaringer da jeg virkelig er ved at blive sindssyg! 

Jeg stoppede på minipiller i starten af oktober og har efterfølgende haft min menstruation 2 gange med en cyklus på ca. 29 dage. Begge kom meget præcist hvilket jeg er overrasket over, når man tænker på jeg har været på p-piller og mini-piller siden jeg var 16 (er 24 nu). 

Nu har jeg ikke haft min menstruation siden D.3/12, hvilket vil sige, at jeg er gået omkring 12 dage over tid. 

Jeg har tallet utallige tests, som alle viser negative.

Mit spørgsmål er nu, hvor længe bør jeg vente med at søge læge til en blodprøve? Og har nogen af jer oplevet ikke at kunne teste før meget sent? Og hvilke graviditetstest vil I anbefale?? (Har købt stimeltest på billigeteste.dk). 

Det skal lige siges, at jeg den sidste uges tid har haft meget milde menssmerter, men slet ikke som det plejer. Derudover har jeg været meget træt. Ellers ingen symptomer. 

Håber nogen har lyst til at hjælpe mig

knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2016

mija

Hmm, du ville jo være omkring uge 6+ hvis du var gravid, det ville da være underligt hvis ikke du kunne teste positivt nu 

Har du prøvet at teste med nogle andre mærker ?  

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mcj

Tak for svar  

ja jeg synes også det er lidt underligt, men jeg har snakket med min læge her til morgen og har lige været på sygehuset og få taget en blodprøve. Nu må jeg bare vente til i morgen med at få svar håber! 

Anmeld Citér

12. januar 2016

mija

Mcj skriver:

Tak for svar  

ja jeg synes også det er lidt underligt, men jeg har snakket med min læge her til morgen og har lige været på sygehuset og få taget en blodprøve. Nu må jeg bare vente til i morgen med at få svar håber! 

Krydser fingre for dig!! 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Kærlighediminmave

Ens cyklus kan godt være normal lige efter pille stop og så pludselig ikke være det, min var normal de første 2 mdr og blev derefter længere og længere  

Anmeld Citér

12. januar 2016

MinPrins

Der kan gå op til et år før din mens er "normal" igen, så det kan godt være at den driller lidt 

Anmeld Citér

13. januar 2016

Chraz

Jeg er 24 dage over tid, og har stadig ikke fået en positiv test. Jeg vil være 7+3 ca hvis den er der. har en veninde der først kunne teste positiv da hun var i uge 8. Men regner med at jeg ringer til min læge omkring den 25 hvis min mens ikke kommer der. har også hele tiden haft følelsen af at mens var på vej, men den er ikke dukket op.

Har du fåt svar på blodprøven?

Anmeld Citér

25. januar 2016

Mcj

Hej igen. Har slet ikke set, at I har svaret mig herinde! Plejer da at få mail når nogen svarer på min tråd.. Hmm men her kommer et sent svar 

jeg fik svar på blodprøven dagen efter og den viste sig desværre at være negativ. 

Jeg har dog ikke set skyggen af mens endnu. Og nu er jeg altså på 25 dage over tid. 

Jeg talte med min læge så sent som til morges, men hun var ikke interesseret i at gå videre ind i det, da hun mente at min krop "bare" skulle finde sig selv igen efter pille-stop. 

Men jeg må indrømme, at jeg er ved at blive sindssyg! Jeg har haft det så underligt de sidste par uger og igår havde jeg den vildeste morgen kvalme, hvor jeg faktisk kastede op. I nat vågnede jeg af kramper i underlivet. 

Derudover er mine bryster ømme. De spænder på en underlig måde, som jeg ikke før har oplevet. 

Begynder at tro, at jeg måske bare bilder mig noget ind, for det er frustrerede når lægen siger én ting, men kroppen siger noget andet! 

Anmeld Citér

25. januar 2016

Rockertand

Mcj skriver:

Hej igen. Har slet ikke set, at I har svaret mig herinde! Plejer da at få mail når nogen svarer på min tråd.. Hmm men her kommer et sent svar 

jeg fik svar på blodprøven dagen efter og den viste sig desværre at være negativ. 

Jeg har dog ikke set skyggen af mens endnu. Og nu er jeg altså på 25 dage over tid. 

Jeg talte med min læge så sent som til morges, men hun var ikke interesseret i at gå videre ind i det, da hun mente at min krop "bare" skulle finde sig selv igen efter pille-stop. 

Men jeg må indrømme, at jeg er ved at blive sindssyg! Jeg har haft det så underligt de sidste par uger og igår havde jeg den vildeste morgen kvalme, hvor jeg faktisk kastede op. I nat vågnede jeg af kramper i underlivet. 

Derudover er mine bryster ømme. De spænder på en underlig måde, som jeg ikke før har oplevet. 

Begynder at tro, at jeg måske bare bilder mig noget ind, for det er frustrerede når lægen siger én ting, men kroppen siger noget andet! 

Psyken er en hård modstander, men du ved, at du ikke er gravid, så du skal indstille dig på at finde tålmodigheden frem og vente på, at din menstruation gider dukke op, det er en træls ventetid, så håber du holder det ud.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.