Hvor skal vi hen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
5 svar
2 synes godt om
11. januar 2016

Spirrevip

Hej. 

Vi er på udkig efter billig "ferie" til sommer, men vi er usikre på hvor vi vil hen. Sidste år tog vi 2 dage til København, men det synes vi ikke rigtig at vi gider igen. Vi vil gerne bruge under 2000 på hotel for 3 dage (hvilket vi ved er muligt) + det heller ikke skal være vandrehjem. Vi har ikke bil eller kørekort, så det skal også være noget centralt eller med gode transportmuligheder. Vi har kigget på Aarhus, men vi ved ikke rigtig. Ferie på budget er ikke nemt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Klumpe-dumpe

Spirrevip skriver:

Hej. 

Vi er på udkig efter billig "ferie" til sommer, men vi er usikre på hvor vi vil hen. Sidste år tog vi 2 dage til København, men det synes vi ikke rigtig at vi gider igen. Vi vil gerne bruge under 2000 på hotel for 3 dage (hvilket vi ved er muligt) + det heller ikke skal være vandrehjem. Vi har ikke bil eller kørekort, så det skal også være noget centralt eller med gode transportmuligheder. Vi har kigget på Aarhus, men vi ved ikke rigtig. Ferie på budget er ikke nemt 

Altså jeg kan kun anbefalede b&b - jeg elsker simpelthen den form for overnatning, og så er det bare så meget billigere!!! 

Anmeld Citér

11. januar 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg vil helt sikkert også anbefale jer bed and breakfest

det vil være fedt med en Århus tur. Savner især en tur i den gamle by.

Eller en en dags kør selv tur til Lalandia. Tidligt af sted og sent hjem? 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Bshizzle

Spirrevip skriver:

Hej. 

Nu skriver du at i har kigget på Århus? 

Det er vist nemmest at hjælpe, hvis i blir HELT sikker på hvad by i ønsker... ?! 

Århus kan jeg ikke guide jer til, da jeg selv kun er kørt i tog igennem mange gange..  

Men ellers kan jeg anbefale Aalborg og Odense (hvis det kun skal være de større byer). 

Anmeld Citér

12. januar 2016

bvk

Måske Hamborg med tog?

Anmeld Citér

12. januar 2016

drabo

Profilbillede for drabo

Hamborg eller Berlin. Det er billigt både at bo og komme til.

men ellers er både Aalborg, Odense og Århus også dejlige byer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.