Dårlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
5 svar
1 synes godt om
11. januar 2016

janni2750

hjælp 

har kvalme hovedpine bryst spændinger 

ondt i underlivet. op pudslighed 

Kan man mærke når det er man bliver gravid. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Camilze

Det er typiske symptomer på graviditet, men fokuserer man kun på projekt baby, så kan din psyke påvirke kroppen, så din krop tror, at den er gravid. 
Jeg mærkede ikke, at jeg var blevet gravid, før jeg tog testen. Havde ømme bryster og ondt i æggestokkene, men troede bare det var menses, der var på vej. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

janni2750

Camilze skriver:

Det er typiske symptomer på graviditet, men fokuserer man kun på projekt baby, så kan din psyke påvirke kroppen, så din krop tror, at den er gravid. 
Jeg mærkede ikke, at jeg var blevet gravid, før jeg tog testen. Havde ømme bryster og ondt i æggestokkene, men troede bare det var menses, der var på vej. 

Ja det ved jeg godt det er sådan. 

Men har virkelig de sidste 2 dage haft kvalme og hovedpine osv. 

Men tror så os at min æggeløsning har ligget anderledes end den er hos normale. Tror min er 22 i stedet for 28. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Mo9ca

janni2750 skriver:

hjælp 

har kvalme hovedpine bryst spændinger 

ondt i underlivet. op pudslighed 

Kan man mærke når det er man bliver gravid. 

Med min den første havde jeg ingen symptomer på graviditet før jeg stod med den positive test i uge 4+0 men jeg havde en kraftig fornemmelse allerede 10 dage før jeg stod med den positive test, at jeg var gravid. Og der havde graviditeten jo nærmest ikke implanteret sig i livmoderen. Men alligevel var min fornemmelse krystal klar.

Med nr. 2 havde jeg hverken fornemmelse eller tegn på graviditet. Heller ikke efter den positive test.

Så jeg ville sige at det kan svinge begge veje. Men håber da for dig, at den er der.

Mvh. M

Anmeld Citér

15. januar 2016

janni2750

Mor8320 skriver:

Med min den første havde jeg ingen symptomer på graviditet før jeg stod med den positive test i uge 4+0 men jeg havde en kraftig fornemmelse allerede 10 dage før jeg stod med den positive test, at jeg var gravid. Og der havde graviditeten jo nærmest ikke implanteret sig i livmoderen. Men alligevel var min fornemmelse krystal klar.

Med nr. 2 havde jeg hverken fornemmelse eller tegn på graviditet. Heller ikke efter den positive test.

Så jeg ville sige at det kan svinge begge veje. Men håber da for dig, at den er der.

Mvh. M

ja men jeg har det os på en fornemmelse at jeg tror jeg er gravid... Og jeg må håbe at når jeg skal teste så viser den positiv... 

og da jeg ventet min datter viste jeg hun var det...

og sammen med min søn... 

Så fejler ikke... Og jeg må bare håbe det bedste...

Anmeld Citér

16. januar 2016

Mo9ca

janni2750 skriver:

ja men jeg har det os på en fornemmelse at jeg tror jeg er gravid... Og jeg må håbe at når jeg skal teste så viser den positiv... 

og da jeg ventet min datter viste jeg hun var det...

og sammen med min søn... 

Så fejler ikke... Og jeg må bare håbe det bedste...

Jeg krydser fingre for dig

pøj, pøj med det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.