Gele Royal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. januar 2016

Anonym trådstarter

Godmorgen 

Jeg har lige et par spørgsmål omkring Gele Royal.  Min mand og jeg har forsøgt at opnå graviditet i et halvt år, så det er jo ikke vildt længe. Men begynder at være lidt utålmodig. Dog har vi ikke forsøgt os med ægløsningstests eller lignende, så vi har bare sex når vi har lyst. Men det er stort set hver dag. Både 1. og 2. gang jeg var gravid, var i første cyklus. Derfor lidt utålmodighed her 3. gang

Hvilke erfaringer har I med dem? 

Hvor mange har I taget ad gangen? 

I hvor lang en periode? 

Og sidste spørgsmål, tog I dem sammen med multivitamin, gravitamin eller lignende? 

På forhånd tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Spiloppi

En enkelt pille om dagen og tog samtidig Vitex! Blev gravid i den første cyklus jeg gjorde det, så der kan være noget om snakken Man skal dog kun tage dem frem til ÆL, og hvis man ikke ved hvornår den ligger, anbefaler de at man tager dem frem til CD 15! Det kan i hvert fald ikke skade, held og lykke

Anmeld Citér

11. januar 2016

Sigurdsmor

Ved vores første barn tog jeg det i 3.cyklus og blev gravid i den cyklus �� Om det var Gele Royal der gjorde forskellen skal jeg ikke kunne sige, men nu er vi gået i gang med nummer to og jeg spiser igen Gele Royal. 

Så god erfaring herfra. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Anonym trådstarter

Spændende! Tak for svar. 

Spørger sikkert dumt, men hvad er vitex? Og tages vitex og gele royal i stedet for en vitaminpille?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.