Min kærestes dumme jokes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.491 visninger
9 svar
10 synes godt om
11. januar 2016

Mom2Two

jeg er mistroisk, som i virkelig mistroisk... Bunder nok i a han har løget her og der, som jeg har fundet ud af. Ikk noget vildt, og egentligt ikk noget han burde lyve om. Men han siger a han har haft gjort det, for a "beskytte mit hovede"?

nå men, han har de her latterlige jokes, feks sagde han igår a han har en dating profil, som han tjekkede for et års tid siden, da vi har været uvenner. Bagefter sagde han a det var løgn, så sagde han det var rigtigt - også løgn igen? Han er også begyndt a leve sundere, feks ikk hans sædvanlige fyraftens øl med sin ven, som jeg ikk har haft noget imod (bortset fra a jeg syntes a han arbejder så meget, a han burde komme hjem instedet)... Det joker han med og siger "jeg har købt en flaske vodka"... Det er jo så løgn, mennesket er som om han vil se min reaktion på de forskellige ting? ... Sidst da han "testede" min reaktion, der var det hans x der ringede til ham (uden han tog den, og uden svar på hendes sms'er) .. Ser ud til a jeg ska tale med ham omkring hans jokes, hvordan havde i startet samtalen? ... Det gør mig enormt mistroisk a han feks siger det med dating profilen...

han er også begyndt a blive mere jaloux, hvilket han aldrig har givet udtryk for a han har været før i tiden. Han ka gå helt i panik hvis han feks ikk ved hvor jeg er, eller hvad jeg laver. Før kunhan sagtens gå 6-7 timer uden a kontakte mig. Igår da vi sku i Føtex, og jeg gjorde mig klar kom kommentaren "er der en i Føtex du gør dig lækker for?" Det kommet meget bag på mig a han sagde det. Han viser hans følelser mere overfor mig, om det er fordi han er stoppet sin fyraftensøl ved jeg ikke... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Mom2Two

Jeg har lyst til a lave en profil på dating og se om han er der hahah... Åh mand...

Anmeld Citér

11. januar 2016

Carina:-)

Snak med din mand . 

Vi kan alle gætte og gisne om hvorfor han har ændret adfærd 

Men den eneste mulighed for at få noget at vide er at snakke med ham om dine tanker. 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Sprit25

Undskyld men jeg tror simpelthen du over tænker. Som I virkelig. Min mand siger også nogle "sjove" ting og jeg griner bare af ham

Anmeld Citér

11. januar 2016

Mom2Two

Sprit25 skriver:

Undskyld men jeg tror simpelthen du over tænker. Som I virkelig. Min mand siger også nogle "sjove" ting og jeg griner bare af ham

Haha ja! Det gør jeg, og jeg gør det hele tiden... Det er så irreterende ...  

Anmeld Citér

11. januar 2016

Sandratoft

Mom2Two skriver:

Haha ja! Det gør jeg, og jeg gør det hele tiden... Det er så irreterende ...  

Ja det må faktisk ikke være særlig sjovt

Helt off topic, hvordan gik det med dine drenge i børnehaven i dag?

Anmeld Citér

11. januar 2016

SandraXOXO

Hvis det var min kæreste havde jeg nok egentlig bare bedt ham om at stoppe med sit lort. Det jo ikke sjovt, det bare dumt. Men elles kunne du jo opfinde en joke der var nogenlunde lige så latterlig - som surprice spark i løgposen... Hvor du helt umotiveret losser ham en og griner af det imens du råber SURPRISE! Det skal han nok finde knap så morsomt og så kunne i evt aftale begge to at stoppe de dårlige jokes der såre hinanden fysisk og psykisk når han har fået nok 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mom2Two

Sandratoft skriver:

Ja det må faktisk ikke være særlig sjovt

Helt off topic, hvordan gik det med dine drenge i børnehaven i dag?

Haha uhhh det var farligt! 

Med det gik overraskende godt! Den store sad i sin egen bobbel og legede med biler, det vidste jeg på en måde a han ville gøre. Han legede ikk med nogle, heller ik lillebror. Håber det er bedre idag, men han syntes de små toiletter var sjove. Lillebror tumlede rundt med de store på stuen, han havde det kanon hahaha ... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mom2Two

SandraXOXO skriver:

Hvis det var min kæreste havde jeg nok egentlig bare bedt ham om at stoppe med sit lort. Det jo ikke sjovt, det bare dumt. Men elles kunne du jo opfinde en joke der var nogenlunde lige så latterlig - som surprice spark i løgposen... Hvor du helt umotiveret losser ham en og griner af det imens du råber SURPRISE! Det skal han nok finde knap så morsomt og så kunne i evt aftale begge to at stoppe de dårlige jokes der såre hinanden fysisk og psykisk når han har fået nok 

Hahahahaha!!!!!! Seriøst han har så dum humor! Jeg vil prøve det med sparket hvis han joker videre idag. Hahaha

Anmeld Citér

12. januar 2016

Sandratoft

Mom2Two skriver:

Haha uhhh det var farligt! 

Med det gik overraskende godt! Den store sad i sin egen bobbel og legede med biler, det vidste jeg på en måde a han ville gøre. Han legede ikk med nogle, heller ik lillebror. Håber det er bedre idag, men han syntes de små toiletter var sjove. Lillebror tumlede rundt med de store på stuen, han havde det kanon hahaha ... 

Hvor dejligt og sikke nogle skønne billeder

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.