jeg er mistroisk, som i virkelig mistroisk... Bunder nok i a han har løget her og der, som jeg har fundet ud af. Ikk noget vildt, og egentligt ikk noget han burde lyve om. Men han siger a han har haft gjort det, for a "beskytte mit hovede"?
nå men, han har de her latterlige jokes, feks sagde han igår a han har en dating profil, som han tjekkede for et års tid siden, da vi har været uvenner. Bagefter sagde han a det var løgn, så sagde han det var rigtigt - også løgn igen? Han er også begyndt a leve sundere, feks ikk hans sædvanlige fyraftens øl med sin ven, som jeg ikk har haft noget imod (bortset fra a jeg syntes a han arbejder så meget, a han burde komme hjem instedet)... Det joker han med og siger "jeg har købt en flaske vodka"... Det er jo så løgn, mennesket er som om han vil se min reaktion på de forskellige ting? ... Sidst da han "testede" min reaktion, der var det hans x der ringede til ham (uden han tog den, og uden svar på hendes sms'er) .. Ser ud til a jeg ska tale med ham omkring hans jokes, hvordan havde i startet samtalen? ... Det gør mig enormt mistroisk a han feks siger det med dating profilen...
han er også begyndt a blive mere jaloux, hvilket han aldrig har givet udtryk for a han har været før i tiden. Han ka gå helt i panik hvis han feks ikk ved hvor jeg er, eller hvad jeg laver. Før kunhan sagtens gå 6-7 timer uden a kontakte mig. Igår da vi sku i Føtex, og jeg gjorde mig klar kom kommentaren "er der en i Føtex du gør dig lækker for?" Det kommet meget bag på mig a han sagde det. Han viser hans følelser mere overfor mig, om det er fordi han er stoppet sin fyraftensøl ved jeg ikke...
Anmeld
Citér