Hej alle de skønne mennesker, jeg er ny på stedet. Det er dejligt at se så mange gode råd og svar på forskellige indlæg, jeg ville dog starte mit op.
Lidt om mig selv: 25 år, ønsker barn (forsøgt snart 1,5 år), har PCO, og en BMI på 38 (fedme).
Sagen er den at jeg ikke kan blive gravid og det skyldes sandsynligt pga. mit PCO og vægt
. Jeg er tidligere blevet scannet hos en gynækolog og fået af vide jeg har PCO, fordi hun kunne se cyster ol.
d. 21/01 skal jeg til min første samtale i Copenhagen Fertility Center i KBH, kender ikke stedet men har hørt godt om stedet.
Mit spørgsmål er at ved i hvad sådan en første samtale går ud på? Altså jeg ringede blot derned og fik en tid, da jeg har en henvisning, men ved i hvad sådan en samtale går ud på? Skal jeg scannes?
Min mand er på arbejde, og jeg kunne læse mig frem til nogen skulle give prøver osv., skal han så med den dag?
Altså jeg får sikkert afvide at det nødvendig at jeg skal tabe mig, det er så også mit mål, er igang med kostændring, men vil også gerne blive udredet og evt. komme i gang med behandling, da det sjældent lykkedes første gang.
Håber der nogen der har nogle gode råd eller idé om hvad der plejer at ske til disse samtaler 
Anmeld
Citér