Råd søges piger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2016

Kpommer.

esioul skriver:

Det er desværre ikke altid de finder en grund, selvom det ville være rart at vide hvorfor. Jeg håber ikke i ender i fertilitets behandling, det er vildt hårdt! 

Det håber jeg heller ikke, men tager en dag af gangen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Kpommer.

esioul skriver:

Det er desværre ikke altid de finder en grund, selvom det ville være rart at vide hvorfor. Jeg håber ikke i ender i fertilitets behandling, det er vildt hårdt! 

Det håber jeg heller ikke, men tager en dag af gangen 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Jupiter

Mit råd vmå være at dele det med nogle omkring jer.

Jeg har prøvet begge dele - både at skjule og fortælle det. At holde det skjult helt fra vi fik en ufrivillig abort og skulle igennem kemo før vi måtte prøve igen, det var ikke sjovt!

Da vi nåede sidste kemo kur kunne vi ikke holde det for os selv længere, så vi fortalte om situationen til de nærmeste - og det hjalp. De vidste jo så at vi ville prøve igen da vi var færdige med kemo, og det var en kæmpe støtte at kunne tale åbent om hvor svært det var når vi ikke bare kunne blive gravide.

Anmeld Citér

11. januar 2016

Kpommer.

Jupiter skriver:

Mit råd vmå være at dele det med nogle omkring jer.

Jeg har prøvet begge dele - både at skjule og fortælle det. At holde det skjult helt fra vi fik en ufrivillig abort og skulle igennem kemo før vi måtte prøve igen, det var ikke sjovt!

Da vi nåede sidste kemo kur kunne vi ikke holde det for os selv længere, så vi fortalte om situationen til de nærmeste - og det hjalp. De vidste jo så at vi ville prøve igen da vi var færdige med kemo, og det var en kæmpe støtte at kunne tale åbent om hvor svært det var når vi ikke bare kunne blive gravide.

Jeg vil tage dine råd til mig og få det fortalt til de nærmest, det kan måske også hjælpe at jeg ikke er så sur/ked af det når jeg ser andre forældre med deres børn. Så kan det måske være jeg kan smile over hele hovedet hvis man få tingene fortalt til andre 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Jupiter

Kpommer. skriver:

Jeg vil tage dine råd til mig og få det fortalt til de nærmest, det kan måske også hjælpe at jeg ikke er så sur/ked af det når jeg ser andre forældre med deres børn. Så kan det måske være jeg kan smile over hele hovedet hvis man få tingene fortalt til andre 

Og hvis ikke du kan smile, så er det stadig en lettelse at kunne sige "Ih altså, jeg vil også" - for det forstår folk godt hvis de kender din situation 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Mulle1638

Kære Kpommer.

Selvom du bliver skyllet igennem, og din kæreste får tjekket sin sædkvalitet, og alt er i den fineste form, kan det sagens være at i ikke passer sammen.

Min kæreste og jeg blev insemineret ca. 9 gange, efter vi havde prøvet den normale måde i ca. 1 år. Herefter skulle vi i gang med kunstig befrugtning. puha.

Og de sagde at vi ikke passede sammen.

Heldigvis på mit 2. æg jeg fik sat op blev jeg gravid, og er nu 8+1. Men det har sørme ikke været nemt.

I min tid fra det hele startede med inseminering, har jeg aborteret 2 gange.

Du skal se det positive i det, du er stadig ung, og har masser af tid, og du skal nok blive gravid. Det er jeg helt sikker på.

Anmeld Citér

13. januar 2016

Kpommer.

Mulle1638 skriver:

Kære Kpommer.

Selvom du bliver skyllet igennem, og din kæreste får tjekket sin sædkvalitet, og alt er i den fineste form, kan det sagens være at i ikke passer sammen.

Min kæreste og jeg blev insemineret ca. 9 gange, efter vi havde prøvet den normale måde i ca. 1 år. Herefter skulle vi i gang med kunstig befrugtning. puha.

Og de sagde at vi ikke passede sammen.

Heldigvis på mit 2. æg jeg fik sat op blev jeg gravid, og er nu 8+1. Men det har sørme ikke været nemt.

I min tid fra det hele startede med inseminering, har jeg aborteret 2 gange.

Du skal se det positive i det, du er stadig ung, og har masser af tid, og du skal nok blive gravid. Det er jeg helt sikker på.

Hvad er det du mener med at vi sikkert ikke passer sammen ?

Anmeld Citér

13. januar 2016

Becks

Kpommer. skriver:

Hvad er det du mener med at vi sikkert ikke passer sammen ?

Det hun mener er, at der er nogle par som ikke "passer" sammen, rent fysisk..

Man har set par, som har været uforklarligt barnløse i mange år, gå fra hinanden og finde nye partnere.. Hvorefter de er blevet gravide hurtigt med deres nye partnere hver især..

Hun mente intet negativt med det ☺️

Anmeld Citér

13. januar 2016

SS82

Åhhhh jeg har det fuldstændig lige som dig. Jeg kan slet ikke føle lykke for andres graviditet og jeg er ved at gå helt ned over at det ikke lykkes for os.  Jeg vil bare SÅ gerne have det barn nu. Ved godt man skal lade vær med at tænke over det for så stresser det ens krop - ja tak det er lettere sagt end gjort når det er ens største drøm og man samtidig ikke ser andet end gravide rundt omkring en. På mit arbejde (arbejder med unge) bliver jeg mindst spurgt 2 gange om ugen om jeg ikke snart skal have børn nå jeg er så gammel - jeg er lige ved at bryde sammen hver gang og kan ikke holde ud at skulle svare på det hele tiden.

Anmeld Citér

14. januar 2016

Kpommer.

Smilet skriver:

Åhhhh jeg har det fuldstændig lige som dig. Jeg kan slet ikke føle lykke for andres graviditet og jeg er ved at gå helt ned over at det ikke lykkes for os.  Jeg vil bare SÅ gerne have det barn nu. Ved godt man skal lade vær med at tænke over det for så stresser det ens krop - ja tak det er lettere sagt end gjort når det er ens største drøm og man samtidig ikke ser andet end gravide rundt omkring en. På mit arbejde (arbejder med unge) bliver jeg mindst spurgt 2 gange om ugen om jeg ikke snart skal have børn nå jeg er så gammel - jeg er lige ved at bryde sammen hver gang og kan ikke holde ud at skulle svare på det hele tiden.

Jeg er da virkelig glad for jeg er ikke den eneste som har det på denne måde! Så helt mærkelig er jeg ikke  Ja det er hårdt, jeg bil også gerne bare ha det barn lige nu og her, jeg er 100 % klar som mor rollen nu, men der sker intet 

sender en masse krammer dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.