3 ny slags P-piller og ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

209 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. januar 2016

Sedigfor

Ja, nu for 3 gang har jeg fået en ny slags P-pille, har fået ondt i underlivet som begyndende veer agtigt. Er lige startet på de nye her for fire dage siden, skal jeg muligvis kontakte lægen eller se tiden an? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2016

Benjamins'mor

Sedigfor skriver:

Ja, nu for 3 gang har jeg fået en ny slags P-pille, har fået ondt i underlivet som begyndende veer agtigt. Er lige startet på de nye her for fire dage siden, skal jeg muligvis kontakte lægen eller se tiden an? 

Jeg ville ringe til lægen i morgen, det lyder ikke normalt. 

Har aldrig oplevet noget lignende og har fået mange forskellige slags p-piller (for at se om jeg kunne tåle dem). 

Anmeld Citér

10. januar 2016

loop

Sedigfor skriver:

Har du prøvet, at læse indlægssedlen, om det er en kendt bivirkning?

Det kan jo også være det slet ikke har med p-pillerne at gøre, at det blot tilfældigvis er faldet sammen, så smerterne stammer fra noget andet. 

Hellere være på den sikre side og ringe til lægen i morgen.

Anmeld Citér

10. januar 2016

Sedigfor

Benjamins'mor skriver:

Jeg ville ringe til lægen i morgen, det lyder ikke normalt. 

Har aldrig oplevet noget lignende og har fået mange forskellige slags p-piller (for at se om jeg kunne tåle dem). 

De første jeg fik tog jeg i tre mdr for netop at se om jeg ku tåle dem og det ku jeg men fik dem ikke igen.

Anmeld Citér

10. januar 2016

Benjamins'mor

Sedigfor skriver:

De første jeg fik tog jeg i tre mdr for netop at se om jeg ku tåle dem og det ku jeg men fik dem ikke igen.

Det lyder mystisk. 

Jeg får kun nye når jeg ikke kan tåle dem. 

Har lige været i en 3 mdr prøve periode med et nyt mærke hvor jeg skulle til kontrol ved lægen, her fik de tjekket blodtryk og hørt hvordan det gik. 

For mig virker p-piller ikke ret godt, jeg er blevet gravid med begge mine børn, men får dem fordi jeg ellers bløder konstant. Men nogle p-pille mærker får jeg kvalme af, bliver svimmel og generelt dårlig. 

Anmeld Citér

10. januar 2016

Sedigfor

Benjamins'mor skriver:

Det lyder mystisk. 

Jeg får kun nye når jeg ikke kan tåle dem. 

Har lige været i en 3 mdr prøve periode med et nyt mærke hvor jeg skulle til kontrol ved lægen, her fik de tjekket blodtryk og hørt hvordan det gik. 

For mig virker p-piller ikke ret godt, jeg er blevet gravid med begge mine børn, men får dem fordi jeg ellers bløder konstant. Men nogle p-pille mærker får jeg kvalme af, bliver svimmel og generelt dårlig. 

Synes nemlig os det lyder underligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.