Mulige symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
9 svar
2 synes godt om
10. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej. 

Håber lidt i evt kan hjælpe mig. Sagen er den at vi prøver at blive gravide. Vi har været i gang siden oktober 2014. Inden for den sidste måned har vi forsøgt med Vitex og Babyklister for at se om det kunne lykkes. 

Grunden til Vitex er fordi min cyklus er så ufattelig lang. I følge APP'en Clue er jeg på dag 27. Jeg har en række af symptomer men ved jo ikke om de er indbildske men har brystspændninger, ondt i ryg/lænd, humørsvingninger, træthed, og uren hud hvilket jeg aldrig prøver at have. 

Hvornår tænker i at jeg bør kunne teste? Har en ide om at jeg havde ægløsning omkring den 29 december. 

Hvilke symptomer havde i og hvilken uge? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2016

MRS.Thomsen

Hej.

Jeg kan desværre ikke besvare dit spørgsmål, da jeg selv er ny i gamet - som man siger. Clue fortæller mig at min cyklus er 26 dage i gennemsnit og jeg havde også ægløsning d 29. Jeg tester den 14/1 hvis ikke jeg får mens inden. 

Jeg har haft udholdeligt ømme bryster og milde mens-lignende smerter i underlivet siden d 2/1 

Krydser fingre for os begge 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Anonym trådstarter

MRS.Thomsen skriver:

Hej.

Jeg kan desværre ikke besvare dit spørgsmål, da jeg selv er ny i gamet - som man siger. Clue fortæller mig at min cyklus er 26 dage i gennemsnit og jeg havde også ægløsning d 29. Jeg tester den 14/1 hvis ikke jeg får mens inden. 

Jeg har haft udholdeligt ømme bryster og milde mens-lignende smerter i underlivet siden d 2/1 

Krydser fingre for os begge 

Tusind tak for dit svar. Jeg tog en test i morges bare for at se. Men den var negativ men min cyklus er jo også normalt mellem 35-42 dage så klart den ikke ville give mig et rigtigt svar nu. Tester igen fredag med mindre mens kommer. 

Anmeld Citér

21. januar 2016

MRS.Thomsen

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar. Jeg tog en test i morges bare for at se. Men den var negativ men min cyklus er jo også normalt mellem 35-42 dage så klart den ikke ville give mig et rigtigt svar nu. Tester igen fredag med mindre mens kommer. 

Det var sørme da også en lang cyklus! Den der "two week wait" er jo næsten en "three week wait"  

Noget nyt? 

Fingre for dig! 

Anmeld Citér

31. januar 2016

Anonym trådstarter

MRS.Thomsen skriver:

Det var sørme da også en lang cyklus! Den der "two week wait" er jo næsten en "three week wait"  

Noget nyt? 

Fingre for dig! 

Intet nyt. Er stadig ikke gravid. Desværre. 

Anmeld Citér

31. januar 2016

MRS.Thomsen

Ævs! I må på den igen  Det må snart være jeres tur 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

MRS.Thomsen skriver:

Ævs! I må på den igen  Det må snart være jeres tur 

Tusind tak! 

Håber også snart den er her men nu har jeg bestilt en tid ved lægen :/) 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tusind tak! 

Håber også snart den er her men nu har jeg bestilt en tid ved lægen :/) 

Er du blevet gravid denne gang? 

Anmeld Citér

1. februar 2016

MRS.Thomsen

Ja, der var en grund til de ømme bryster. Der var 2 streger  er 6+6 i dag. Skal til lægen den 19 så håber jeg at alt er som det skal være og at jeg kan få noget kvalme-nedsættende 

Dejligt at I har fået tid ved lægen, så I kan finde ud af hvad der bremser jeres proces. Held og lykke til jer 

Anmeld Citér

1. februar 2016

Anonym trådstarter

MRS.Thomsen skriver:

Ja, der var en grund til de ømme bryster. Der var 2 streger  er 6+6 i dag. Skal til lægen den 19 så håber jeg at alt er som det skal være og at jeg kan få noget kvalme-nedsættende 

Dejligt at I har fået tid ved lægen, så I kan finde ud af hvad der bremser jeres proces. Held og lykke til jer 

Ej hvor dejligt for jer! Kæmpe stort tillykke med det! :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.