Hjælp gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. januar 2016

Blackcode

hej alle

Jeg er en pige på 26. Min kæreste og jeg har prøvet og blive gravide siden september nu og vi ønsker så meget et barn. Jeg har været på p piller i ca 11 år og stoppede dem i august. Vi har endnu ikke haft held med det. Jeg har testet for ægløsning hver måned og den har været stabil med 99 % sikkerhed på dag 14. Min mens har været ret stabil med dag 28 eller 29. Nu kommer mit spørgsmål. Denne måned havde jeg allerede ægløsning på dag 11 ( eller testede positiv der) og jeg har de sidste par dage haft det "underligt" i maven. Ikke som min mens som er meget krampagtigt og spændingssmerter. Men mere som om jeg er oppustet eller sådan... Jeg har også haft små stik eller jag i maven både lidt i siden og oppe og lige ved skambenet... Jeg havde ægløsning søndag altså for 6 dage siden... Er det ikke for tidligt at mærke noget ??? Og hvorfor er min ægløsning pludselig anderledes er det et godt tegn? Jeg håber i kan hjælpe..

den meget håbefulde pige

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2016

Spiloppi

Altså cyklus kan jo sagtens være lidt forskellig fra måned til måned, så det er ikke underligt at ÆL falder lidt forskelligt Da jeg blev gravid havde jeg meget hurtigt de symptomer du beskriver, mange stik og jag og generel murren i underlivet, allerede få dage efter ÆL faktisk. Fik også hurtigt meget ømme brystvorter og bryster generelt! Så det der med at man ikke kan få symptomer før ægget har sat sig fast, det galdt i hvert fald ikke i mit tilfælde Så det kan da sagtens være en tidlig graviditet, men pas på med forhåbningerne for symptomerne kan også være en eftervirkning af selve ægløsningen! Men jeg krydser alt hvad jeg kan for at den er i hus 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Blackcode

Hej og tak for svar.. Ja jeg ved godt det kan være forskelligt men synes aldrig min mave har været sådan her... Har dog ingen ømme bryster men ja uha.... Synes det er så hårdt at komme igennem de måneder også blive skuffet... Hvordan havde du det helt præcis?

Anmeld Citér

11. januar 2016

Miaaalborg

Blackcode skriver:

hej alle

Jeg er en pige på 26. Min kæreste og jeg har prøvet og blive gravide siden september nu og vi ønsker så meget et barn. Jeg har været på p piller i ca 11 år og stoppede dem i august. Vi har endnu ikke haft held med det. Jeg har testet for ægløsning hver måned og den har været stabil med 99 % sikkerhed på dag 14. Min mens har været ret stabil med dag 28 eller 29. Nu kommer mit spørgsmål. Denne måned havde jeg allerede ægløsning på dag 11 ( eller testede positiv der) og jeg har de sidste par dage haft det "underligt" i maven. Ikke som min mens som er meget krampagtigt og spændingssmerter. Men mere som om jeg er oppustet eller sådan... Jeg har også haft små stik eller jag i maven både lidt i siden og oppe og lige ved skambenet... Jeg havde ægløsning søndag altså for 6 dage siden... Er det ikke for tidligt at mærke noget ??? Og hvorfor er min ægløsning pludselig anderledes er det et godt tegn? Jeg håber i kan hjælpe..

den meget håbefulde pige

Jeg har en cyklus på 27 dage og min ægløsning kom 10 dage efter den første dag i min menstruation, så den kan godt komme tidligere end 14 dage inde i din cyklus. Min ægløsning plejer også lægge der, men ikke denne gang 

Anmeld Citér

11. januar 2016

Blackcode

Hej tak for svar.. Er så nervøs skal teste imorgen. Jeg synes jeg har haft det meget anderledes end ved min mens og ved vi har haft sex på det rigtige tidspunkt... 

Synes også jeg bliver øm i kanten af mine bryster nu så håber virkelig.... Har en anelse af kvalme også.. Puha er græde færdig lige nu som jeg skriver dette og ønsker det så brændende... Har du selv været gravid før, og hvis ja, hvordan var dine følelser i kroppen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.