babyklar skriver:
Tak for svar!
Det er jo lidt svært at time sådan noget. 
Men hvis det bliver i første hug, (hvilket jeg overhovedet ikke regner med, men ville da være fantastisk!) så vil det passe med at jeg lige har afsluttet praktik. Jeg skal starte praktik i slutningen af februar, og har derefter 3 måneders prøveperiode. Er bare bange for de måske opsiger mig, hvis de ved jeg er gravid?
Jeg blev gravid en måned efter jeg startede på pau. Fortalte det til min vejleder på skolen inden praktik start. Og ved praktik start fortalte jeg det også til min vejleder i praktikken. Der var intet negativt overhovedet, selvom jeg ofte skulle til scanning på sygehuset (hver 4. Uge).
Jeg kunne så først gå på barsel 4 uger før termin fik jeg afvide. Passede så fint med at min sidste praktik dag, var. Dagen før min barsel startede. Efter et års barsel, startede jeg op på et nyt hold, der var lige så langt i uddannelsen som jeg.
Blev færdig i sommers.
Og så vil jeg lige sige at pau uddannelsen er fantastisk med børn! Jeg har flere gange haft et af mine børn med i skolen, hvis de har været små sløje. (Ikke vildt syge, og ikke dage med klasse undervisning, men dage hvor det ligesom passede ind.)
Held og lykke.
Ps. Vi var forresten 3 i klassen der gik på barsel inden det første skole år, og vi startede alle efter barsel samtidig. Så dem der fødte senere end mig, kunne ikke tage hele deres barsel.
Anmeld
Citér