Kønsbehåring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2016

Anonym trådstarter

Her ved os er vi bække glatte, vi bliver vokset, super godt og nemt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2016

karivinc

Jeg synes, at glatbarbering er lidt for "børnetissekone" agtigt. Jeg kan personligt bedst lide at have en streg 

Anmeld Citér

29. maj 2016

Anonym

Bliver i vokset dernede?? Gør det ikke forfærdelig ondt???

Anmeld Citér

29. maj 2016

karivinc

Anonym skriver:

Jo, det gør lidt nas.

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym trådstarter

karivinc skriver:

Jo, det gør lidt nas.

ikke så slemt når man er vandt til det, holder jo længe

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym

Anonym skriver:

Kvinde: hvad synes du er mest sexet på en mand?

Helt glat

Delvis glat/trimmet

Hår på

Kvinde: Hvad fortrækker du på dig selv?

Helt glat

Delvis glat/trimmet

Hår på

Hos min kæreste foretrækker jeg at hans boller er glatte og resten er op til ham selv, og hos mig selv foretrækker jeg at være skiftevis glat eller med en stribe 

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ikke så slemt, holder længe

Anmeld Citér

30. maj 2016

Anonym

karivinc skriver:

Jeg synes, at glatbarbering er lidt for "børnetissekone" agtigt. Jeg kan personligt bedst lide at have en streg 

Hvad er det der gør at det bliver sammenlignet med et barn? Min seksualitet har da intet med et barn at gøre, som jeg tidligere har skrevet, sammenligner I så også små bryster med et barn og derfor sørger for brystforstørrelse så man ikke ligner et barn, hvis man ikke har særlig meget bryst? 

-jeg spørg fordi jeg simpelthen ikke forstår det, det er ikke for at starte en diskussion eller debat, jeg undrer mig bare... 

Anmeld Citér

30. maj 2016

karivinc

Hvad er det der gør at det bliver sammenlignet med et barn? Min seksualitet har da intet med et barn at gøre, som jeg tidligere har skrevet, sammenligner I så også små bryster med et barn og derfor sørger for brystforstørrelse så man ikke ligner et barn, hvis man ikke har særlig meget bryst? 

-jeg spørg fordi jeg simpelthen ikke forstår det, det er ikke for at starte en diskussion eller debat, jeg undrer mig bare... 

Små piger har ikke hår på tissekonen, og derfor mener jeg, at det er "børnetissekone" agtigt, når man glatbarbere sig. Desuden har jeg op til flere gange hørt mænd omtale det som et "uskyldigt" look, hvilket ligeledes er børneagtigt.

Jeg synes ikke, at størrelsen på bryster kan sammenlignes med kønsbehåring.

Anmeld Citér

30. maj 2016

MorTilEn2013Dreng

Kan slet ikke magte hår dernede på mig selv så barber det helt væk. Min kæreste gør det samme. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.