Bondepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Munder

Hvordan har Emma haft det de sidste dage som "gips-fri" lille pige. Det må da have været en stor oplevelse for hende, med den meget bevægelsesfrihed.

Og forresten tillykke med hende i dag

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2009

Bondepigen

Undskyld jeg ikke lige har fået tid til at fortælle om det før nu.

Hun har haft det rigtig godt, og nyder sin nye frihed. Hun sad allerede selv dagen efter. og kan vende sig fra mave til ryg. I går lærte hun at gøre det fra ryg til mave. Istarten var hun meget utryg. Det føltes nok underligt uden gipsen. Og så gjorde det sikkert osse lidt ondt.

Det var først 2 dage efter, at det sådan rigtigt gik op for hende, at hun kunne røre sig, så hun sprællede bare for vildt. Jeg havde hende med i karbad dagen efter, og det nød hun.

Men der er sket så mange ting for hende på det sidste. Vi var til fest om lørdagen, og søndag holdt vi en lille førfødselsdag. Mandag var hun i legestue med dagplejen for 1. gang og i går havde hun jo fødselsdag. Men hun er blevet meget glad for at sidde og lege selv på gulvet... Så vi har alle fået meget mere frihed. Hun gider bestemt ikke ligge ned i barnevognen mere. Nu skal der opleves.

Så dejligt, og endnu engang tak for interessen.

Anmeld

23. september 2009

Munder

bondepigen skriver:

Undskyld jeg ikke lige har fået tid til at fortælle om det før nu.

Hun har haft det rigtig godt, og nyder sin nye frihed. Hun sad allerede selv dagen efter. og kan vende sig fra mave til ryg. I går lærte hun at gøre det fra ryg til mave. Istarten var hun meget utryg. Det føltes nok underligt uden gipsen. Og så gjorde det sikkert osse lidt ondt.

Det var først 2 dage efter, at det sådan rigtigt gik op for hende, at hun kunne røre sig, så hun sprællede bare for vildt. Jeg havde hende med i karbad dagen efter, og det nød hun.

Men der er sket så mange ting for hende på det sidste. Vi var til fest om lørdagen, og søndag holdt vi en lille førfødselsdag. Mandag var hun i legestue med dagplejen for 1. gang og i går havde hun jo fødselsdag. Men hun er blevet meget glad for at sidde og lege selv på gulvet... Så vi har alle fået meget mere frihed. Hun gider bestemt ikke ligge ned i barnevognen mere. Nu skal der opleves.

Så dejligt, og endnu engang tak for interessen.

Hvor dejligt. Kan da godt forstå hun rigtig skal ud og mærke verden

Anmeld

23. september 2009

Sjl-msl-Mkl

Det var godt nok dejligt og høre, at lt går godt.
Hun skal nok komme efter det hele, hun er en sej pige!

Og tillykke med fødselsdagen, du lille!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.