7 uger henne intet kan skjules

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

879 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. januar 2016

Anonym trådstarter

venter mit andet barn, er kun 7 uger henne, men render allerede rundt med en mave, ved at baby intet fylder endnu, men syntes det er vildt at man allerede ligner en gravid 

gik det også hurtig for jer da i var anden gangs gravide? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2016

Benjamins'mor

Godt nok lidt længere henne, men min mave "voksede" også hurtigt anden gang. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. januar 2016

Carina:-)

Jeg har altid kunnet skjule det ret godt. Sidste gang var der flere forældre  i de stores klasser der ikke anede jeg var gravid -

Selv om jeg er i den normale ende af vægtskalaen. Så det var ikke fordi jeg var overvægtig at mange ikke havde set det . 

Det gav ret mange sjove situationer da jeg kom med en baby 

Så tror det hænger sammen med hvordan man er bygget om baby kan "gemme" sig eller om man tidligt buler ud for som du selv siger så er det jo ikke baby i uge 7 men hvis du nu er bygget sådan at livmoder skubber til dine organer så de ligger så du buler ( giver det mening? ) ja så ser du mere gravid ud end du er 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Godt nok lidt længere henne, men min mave "voksede" også hurtigt anden gang. 

Det er vildt hvilken forskel der er 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg har altid kunnet skjule det ret godt. Sidste gang var der flere forældre  i de stores klasser der ikke anede jeg var gravid -

Selv om jeg er i den normale ende af vægtskalaen. Så det var ikke fordi jeg var overvægtig at mange ikke havde set det . 

Det gav ret mange sjove situationer da jeg kom med en baby 

Så tror det hænger sammen med hvordan man er bygget om baby kan "gemme" sig eller om man tidligt buler ud for som du selv siger så er det jo ikke baby i uge 7 men hvis du nu er bygget sådan at livmoder skubber til dine organer så de ligger så du buler ( giver det mening? ) ja så ser du mere gravid ud end du er 

Du har været heldig 

syntes nemlig det er lidt øv det ikke kan skjules sådan rigtig, nu når jeg ikke er længere henne er det noget træls mange mennesker allerede skal vide det, men når jeg plejer at have en helt flad mave, så ses det jo tydeligt at den pludselig buler ..

ved min søn kunne man først se det, da jeg var omkring 25 uger henne, dog var jeg ikke normalvægtig der overhovedet, så om det også giver en forskel, det ved jeg ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.