Evig og altid sur og gnaven mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. januar 2016

Anonym trådstarter

Hvad kan man stille op? Min mand er evig og altid sur og gnaven. Det er så drænene og ødelægger stemningen og den gode energi herhjemme. Når jeg sprørg siger han at der ikke er noget i vejen. Det er både i hverdage, weekender og ferier (og tilmed hele juleferien) at han er sur og gnaven konstant og mig og børnene er så trætte af det. Nogle gange har jeg lyst til at skrige SÅ SMIL DOG FORHELVEDE! Grin! Sig en joke, pjat med dine børn - NYD livet! Men han er bare gnaven. Og bliver sur hvis man påpeger det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hvad kan man stille op? Min mand er evig og altid sur og gnaven. Det er så drænene og ødelægger stemningen og den gode energi herhjemme. Når jeg sprørg siger han at der ikke er noget i vejen. Det er både i hverdage, weekender og ferier (og tilmed hele juleferien) at han er sur og gnaven konstant og mig og børnene er så trætte af det. Nogle gange har jeg lyst til at skrige SÅ SMIL DOG FORHELVEDE! Grin! Sig en joke, pjat med dine børn - NYD livet! Men han er bare gnaven. Og bliver sur hvis man påpeger det. 

hvor længe har det stået på?

Anmeld Citér

9. januar 2016

Anonym

Lyder meget bekendt. 

Hvordan har han det med sit arbejde?  

Anmeld Citér

9. januar 2016

GrønStjerne

Tag en snak med ham.
Sig at du kan mærke han har ændret sig (det går jeg ud fra han har, du boede vel ikke sammen med ham hvis du synes han var en sur stodder da I startede med at date ).

Vi stod i samme situation for nogle år siden. Det hjalp at få snakket om tingene og få ændret nogle rutiner, at han fik lidt "mig-tid" igen osv. Vi har alle sammen perioder hvor vi er lidt længere nede end normalt, men det skal selvfølgelig ikke gå ud over familien, og du er nødt til at snakke alvorligt med ham om at det ikke kører som det er nu.

Anmeld Citér

9. januar 2016

Carina:-)

Man er ikke sur og gnaven uden grund så der er noget der trykker ham

I bliver nødt til at få snakket og han bliver nødt til at få sat ord på hvad der generer ham også selv om det måske ikke bliver så rart.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.