Udebleven mens. Men negativ g-test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

224 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. januar 2016

Proud mama <3

OKAY tøser.... Må jeg høre, om nogen er jer har prøvet lidt ala det jeg gennemgår nu, og hvad jeres resultat blev... 

Jeg skulle have haft min mens. Den 3 januar, men den er endnu ikke dukket op, og har ikke de mindste tegn på at den skulle komme lige pt. Dette er aldrig, som i aldrig sket før. Jeg testede nok 20 gange sidste weekend, hvor jeg syntes at det lignede at der på nogen af dem, var en ultra svag streg - dette var nok bare ønsketænkning. Søndag aften har jeg så en pletblødnlng, hvilket også er første gang nogensinde er sket. 

Jeg har været hos lægen, fået taget både g-test og blodprøve som begge var negativ - så det kunne faktisk ikke blive mere negativt  men lægen siger at løbet ikke er kørt endnu, så skal tilbage på tirsdag til endnu en blodprøve. 

Jeg tror ikke længere på at der er noget, men jeg håber selvfølgelig. Mig og min mand har forsøgt at blive gravide de sidste 6 måneder, men det er slet ikke sådan at jeg har været hysterisk optaget af det. 

Mit spørgsmål til jer er, er der nogen der har prøvet det samme ala mig, hvor det har vist sig at i alligevel er gravide, men først har kunne teste posetivt ret sent? 

Det er første gang min mens er udeblevet på den måde, samt pletblødningen...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.