Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så fik jeg brev fra Dronninglund. Vi skal til samtale den 3 maj omkring ivf. Jeg glæder mig, men samtidig er jeg også skide hamrende bange!! Det er langt mere avanceret end iui og hvad nu hvis ikke det lykkes indenfor de 3 forsøg
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nullermand15 skriver: så fik jeg brev fra Dronninglund. Vi skal til samtale den 3 maj omkring ivf. Jeg glæder mig, men samtidig er jeg også skide hamrende bange!! Det er langt mere avanceret end iui og hvad nu hvis ikke det lykkes indenfor de 3 forsøg
De er søde i Dronninglund.
esioul skriver: De er søde i Dronninglund.
Ja det er jeg ikke i tvivl om, de var også mega søde ude hos Faurskov, og jeg klikkede så godt med Anders, men det lykkedes jo ikke derude. Og så er jeg bange for det heller ikke lykkes med ivf det er jo "sidste chance"
nullermand15 skriver: Ja det er jeg ikke i tvivl om, de var også mega søde ude hos Faurskov, og jeg klikkede så godt med Anders, men det lykkedes jo ikke derude. Og så er jeg bange for det heller ikke lykkes med ivf det er jo "sidste chance"
Kan godt huske følelsen da man gik fra IUI til IVF. Det hele bliver pludselig meget mere skræmmende.
esioul skriver: Kan godt huske følelsen da man gik fra IUI til IVF. Det hele bliver pludselig meget mere skræmmende.
Det må du nok sige!!
Jeg håber, det snart lykkes for jer Det må vist snart være jeres tur!
Chellie skriver: Jeg håber, det snart lykkes for jer Det må vist snart være jeres tur!
Det synes jeg også! Nu har vi været igang 20 mdr synes efterhånden det er ved at være lidt træls
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128