Lad der være fest.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.984 visninger
9 svar
3 synes godt om
8. januar 2016

MetteT

Vi ska holde en Bette fest i morgen..

vi blir 5 damer og 5 mænd, alle omkring de 30 år.. 

Syns gerne der må være lidt selskabslege eller lign... 

Så kom gerne med nogle gode bud..

overvejer også om der ska være sedler under tallerkenen med små opgaver på (ikke praktiske, som opvask o.l) mere noget ala "du ska holde en tale", "du ska opvarte X" O.l

kom med jeres bud..

på for hånd tak..

mvh Mette

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

MetteT

Nogen der har nogle gode bud? 

Anmeld Citér

8. januar 2016

jenny4

Man kan finde mange quizzer på nettet, eks en tip13 o.l.

Hvis i skal have alkohol er det også en mulighed med en lille stafet - har engang prøvet en sjov en hvor man skulle spise et kinderæg, drikke et shot og derefter samle det som var i ægget. To hold og så gælder det om at blive først færdig.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Michella2

Kender i legen magretheskålen? Den er hylende morsom 

og ellers kan jeg anbefale spillet:det dårlige selvskab.. Hamrende morsomt, og kan få flere timer til at gå med det 

Anmeld Citér

9. januar 2016

MetteT

Michella2 skriver:

Kender i legen magretheskålen? Den er hylende morsom 

og ellers kan jeg anbefale spillet:det dårlige selvskab.. Hamrende morsomt, og kan få flere timer til at gå med det 

Fortæl fortæl... 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Sprit25

MetteT skriver:

Vi ska holde en Bette fest i morgen..

vi blir 5 damer og 5 mænd, alle omkring de 30 år.. 

Syns gerne der må være lidt selskabslege eller lign... 

Så kom gerne med nogle gode bud..

overvejer også om der ska være sedler under tallerkenen med små opgaver på (ikke praktiske, som opvask o.l) mere noget ala "du ska holde en tale", "du ska opvarte X" O.l

kom med jeres bud..

på for hånd tak..

mvh Mette

Jeg hader dem der med små opgaver. Føler mig så udstilles. 

Anmeld Citér

9. januar 2016

CamillAAAA

Ved godt det er totalt forkert sted men er nu herinde og kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg opretter en debat osv? Nogle der kan hjælpe 

Anmeld Citér

9. januar 2016

serinasmor

CamillAAAA skriver:

Ved godt det er totalt forkert sted men er nu herinde og kan simpelthen ikke finde ud af hvor jeg opretter en debat osv? Nogle der kan hjælpe 

Øverst på forsiden (ved siden af ordet debatter) er der en knap der hedder opret 

Dette er på mobilen - er sjældent på fra pc - så det kan jeg ikke huske  

Anmeld Citér

9. januar 2016

Moster20

Ved ikke hvad det hedder, men jeg har et spil - man skal bare ikke være for genert! Haha

1: det er et sangspil hvor du putter hele alfabetet i en skål eller noget i den stil ( bare skriv alfabetet på et papir og riv bogstavene af hver for sig ) 

2: del jer op i to grupper, hvor man ofte sidder sammen gruppe mod gruppe i hver side af bordet.

3: tag en bogstav op og så skal der synges! Den ene gruppe starter med at synge 'et omkvæde eller vers' der begynder med den bogstav man tog op! Når den anden gruppe har fundet en ny sang, klapper man et par gange, rejser sig op og synger.. Og sådan bliver det ved indtil den ene gruppe ikke har flere sange! 

... Man skal kunne synge hele omkvædet eller verset, hvis man ikke kan teksten - er det den anden gruppe der vinder bogstaven ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.