iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
8 svar
1 synes godt om
8. januar 2016

Anonym trådstarter

Vi skal igang med iui behandling . Min kæreste har ikke den bedste sæd kvalitet , men den er blevet bedre efter at være startet på b-daddy som klinikken sagde. 

Jeg skal til møde på torsdag omkring planen og hvad de skal stimulere mig med . 

Er der nogen der ville dele hele deres iui forløb hvor det ikke er kvinden der er noget galt med, kun madens sædkvalitet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

esioul

Anonym skriver:

Vi skal igang med iui behandling . Min kæreste har ikke den bedste sæd kvalitet , men den er blevet bedre efter at være startet på b-daddy som klinikken sagde. 

Er der nogen der ville dele hele deres iui forløb hvor det ikke er kvinden der er noget galt med, kun madens sædkvalitet. 

Jeg fik gonal f (sprøjte i maveskindet) og blev løbende scannet. Da folikklerne var den rette størrelse fik jeg ovitrelle (ægløsningssprøjte i maveskindet og så skal man insemineres et vis antal timer efter. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg fik gonal f (sprøjte i maveskindet) og blev løbende scannet. Da folikklerne var den rette størrelse fik jeg ovitrelle (ægløsningssprøjte i maveskindet og så skal man insemineres et vis antal timer efter. 

Okay - syntes nemlig det er lidt forskelligt hvad man finder på nettet .. 

Men selvfølgelig er der ikke to personer der er ens så må nok bare vente til torsdag med den behandling til mig - ved du hvorfor jeg skal stimuleres når jeg ikke fejler noget og alt er perfekt ?

Anmeld Citér

8. januar 2016

esioul

Anonym skriver:

Men selvfølgelig er der ikke to personer der er ens så må nok bare vente til torsdag med den behandling til mig - ved du hvorfor jeg skal stimuleres når jeg ikke fejler noget og alt er perfekt ?

Det er for de kan styre din cyklus du bliver stimuleret.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Det er for de kan styre din cyklus du bliver stimuleret.

Okay lyder spænendene - er Du blevet insemineret fornylig ? 

Anmeld Citér

8. januar 2016

esioul

Anonym skriver:

Okay lyder spænendene - er Du blevet insemineret fornylig ? 

Nej det er ved at være noget tid siden. Vi havde ikke held med inseminering. Var igennem 4. Vi fejlede ikke noget nogle af os. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Pikku Myy

Anonym skriver:

Har du fået at vide at du skal stimuleres? Vi er også i gang med IUI. Vi har et barn i forvejen, så i første omgang får vi bare lidt hjælp. Det er stadig IUI, men jeg bliver ikke stimuleret. Jeg bliver scannet på 11. dagen, får ægløsningssprøjte og 2x inseminering. Indtil videre har vi været gennem et forsøg, der ikke lykkedes. I det forsøg viste det sig at min mands sædtal ikke er begejstringsværdigt, så jeg ved ikke om der skal nye midler i brug til næste forsøg.Men min cyklus er "perfekt", så jeg kan ikke helt se hvorfor det vil blive bedre af at blive styret. Lige nu er vi i limbo pga juleferien.

Jeg købte B-Daddy til min mand i går. Er spændt på om det kan gøre en forskel for os. Egentlig er det nok mest købt fordi vi har brug for at gøre et eller andet aktivt i processen.

Anmeld Citér

8. januar 2016

grinny

Jeg fejler ikke noget, men min mand har nedsat sædkvalitet. Jeg fik også hormoner for at de kunne styre min cyklus og vidste hvornår jeg præcis havde ægløsning.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Mille123

Anonym skriver:

Vi blev gravide på 2. Forsøg med lettere nedsat kvalitet.

1. Forsøg 5 mill sædceller - ingen gravidiet

2. Forsøg 4 mill sædceller - gevinst. 

Jeg fik hormoner, men min mand fik intet, jeg kender ikke det der B-daddy

vores søn er nu 7 mdr. Så vi går så småt i gang på projekt baby igen.  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.