Hvad sker der lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
5 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er inde i sådan en periode lige nu, hvor jeg intet kan overskue. Jeg har mit studie på 24 timer om ugen, som jeg lige er kommet tilbage til efter juleferien.

Jeg er begyndt at have en ond hovedpine hver dag, og jeg er så træt, at jeg tror jeg kunne sove hele dagen lang hvis jeg fik lov. De sidste dage har jeg været nødt til at tage en lur på to timer om eftermiddagen, hvis jeg skal holde mig vågen til 21.30-22.00 om aftenen. Onsdag morgen kunne jeg ikke engang vågne af min alarm som sædvanlig, så jeg vågnede først da min kæreste kom hjem kl. 14. Jeg forstår simpelthen ikke hvad der sker med mig? og jeg står med en kæmpe bunke lektier, tre afleveringer til næste uge + en bog og en lang novelle.. jeg kan slet, slet ikke overkomme det.

Bør måske pointere at vi ingen børn har endnu, og heller ingen graviditet desværre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

FrkNibe

Hvad slags uddannelse er du i gang med ? Og er i gået i gang med pb, for ellers kan det måske udsættes lidt.

Hvis det er meget slemt kan du evt gå til lægen og muligvis få en støtteperson igennem uddannelsen eller kommunen. Hvis det er det, der er behov for.

Og i mine øre tyder det på, at du måske er lidt depressiv, stresset eller udbrændt. At det hele er svært at overkomme og at din krop fortæller dig, at du skal stoppe op og lytte.

Anmeld Citér

8. januar 2016

debbie19

Måske du  mangler nogle vitaminer eksempel d vitamin. Det Kan give ufattelig træthed og ondt I hoved og knæk lyde fra led. Vis Jeg var dig Ville Jeg tale  med en læge og evt få  taget en blod prøve så du  Kan få  Din energi tilbage. ��

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

FrkNibe skriver:

Hvad slags uddannelse er du i gang med ? Og er i gået i gang med pb, for ellers kan det måske udsættes lidt.

Hvis det er meget slemt kan du evt gå til lægen og muligvis få en støtteperson igennem uddannelsen eller kommunen. Hvis det er det, der er behov for.

Og i mine øre tyder det på, at du måske er lidt depressiv, stresset eller udbrændt. At det hele er svært at overkomme og at din krop fortæller dig, at du skal stoppe op og lytte.

Jeg er "kun" igang me HF. Vi har også snakket om, at vente lidt med pb, da jeg har nok om ørene ligenu..

Jeg må kontakte min læge mandag, og så må han evt. tage nogle blodprøver for at se om det er vitamin mangel, eller om det er noget stress eller hvad... 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

Måske du  mangler nogle vitaminer eksempel d vitamin. Det Kan give ufattelig træthed og ondt I hoved og knæk lyde fra led. Vis Jeg var dig Ville Jeg tale  med en læge og evt få  taget en blod prøve så du  Kan få  Din energi tilbage. ��

Tak for svar... jeg må kontakte lægen på mandag, og høre ham ad... jeg forstår det bare ikke..

Anmeld Citér

8. januar 2016

Fremad

Anonym skriver:

Jeg er "kun" igang me HF. Vi har også snakket om, at vente lidt med pb, da jeg har nok om ørene ligenu..

Jeg må kontakte min læge mandag, og så må han evt. tage nogle blodprøver for at se om det er vitamin mangel, eller om det er noget stress eller hvad... 

Prøv at få lægen til at tjekke for B12 mangel.. det kunne godt lyde til at det evt er det...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.