Motion for gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
8 svar
4 synes godt om
8. januar 2016

Mom2beIhope

Hej alle sammen,

Jeg er i dag 24+3 og min maven vokser lystigt derud af, hvilket jo har resulteret i indkøb af nyt tøj, som maven kan være i

Jeg har før cyklet en masse samt styrketrænet, men er gået lidt i stå med det da tøjet har gnavet sådan på mavsen. Vil dog gerne i gang med noget motion igen da både er godt for mig, min krop og den forestående fødsel.

Hvad kan I anbefale? Jeg har selv tænkt på noget yoga eller svømning af en art, men kunne også være dejligt ikke at skulle køre langt for at komme til de ting. Gerne noget på Vestegnen hvis nogen kender noget?

Hvad dyrker I?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2016

Papillon

Jeg fandt for et par måneder frem til en yogatime i fitness world, og er siden blevet fanget af det. Så vil helt klart anbefale yoga, også fordi man arbejder en del med åndedrættet, at finde ind i sig selv og bare være til stede i sin krop, hvilket helt klart kan bruges til fødslen

Anmeld Citér

8. januar 2016

Mom2beIhope

Papillon skriver:

Jeg fandt for et par måneder frem til en yogatime i fitness world, og er siden blevet fanget af det. Så vil helt klart anbefale yoga, også fordi man arbejder en del med åndedrættet, at finde ind i sig selv og bare være til stede i sin krop, hvilket helt klart kan bruges til fødslen

Jamen jeg har også kun hørt meget godt om yoga så har i dag været inde og bestille 2 dvd'er med yoga for gravide for så kan jeg komme i gang med det så snart de kommer i postkassen

Var det bare alm. yoga, som de havde i FW?

Anmeld Citér

8. januar 2016

Papillon

Mom2beIhope skriver:

Jamen jeg har også kun hørt meget godt om yoga så har i dag været inde og bestille 2 dvd'er med yoga for gravide for så kan jeg komme i gang med det så snart de kommer i postkassen

Var det bare alm. yoga, som de havde i FW?

De har hatha yoga som hold her. Som jeg har forstået det, er det den mest udbredte form inden for yoga.

Det lyder spændende, håber du bliver glad for dem

Anmeld Citér

8. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mom2beIhope skriver:

Hej alle sammen,

Jeg er i dag 24+3 og min maven vokser lystigt derud af, hvilket jo har resulteret i indkøb af nyt tøj, som maven kan være i

Jeg har før cyklet en masse samt styrketrænet, men er gået lidt i stå med det da tøjet har gnavet sådan på mavsen. Vil dog gerne i gang med noget motion igen da både er godt for mig, min krop og den forestående fødsel.

Hvad kan I anbefale? Jeg har selv tænkt på noget yoga eller svømning af en art, men kunne også være dejligt ikke at skulle køre langt for at komme til de ting. Gerne noget på Vestegnen hvis nogen kender noget?

Hvad dyrker I?

Jeg cyklede en del under min graviditet. Både fordi det var mit eneste transportmiddel men også for at få lidt motion. Og så blev bækkenet aflastet lidt mens jeg cyklede

Ellers skulle svømning også være rigtig godt. Jeg ville gerne have gået til det, eller i hvert fald gjort mere ud af at tage i svømmehallen, men det var økonomien desværre ikke lige til.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Mom2beIhope

MummiT skriver:

Jeg cyklede en del under min graviditet. Både fordi det var mit eneste transportmiddel men også for at få lidt motion. Og så blev bækkenet aflastet lidt mens jeg cyklede

Ellers skulle svømning også være rigtig godt. Jeg ville gerne have gået til det, eller i hvert fald gjort mere ud af at tage i svømmehallen, men det var økonomien desværre ikke lige til.

Jeg cykler også på både motionscykel samt almindelig cykel, men synes at det trykker på maven - måske jeg skal finde mig nogle andre bukser, som går helt op over maven

Kan I anbefale noget tøj?
Jeg har to par almindelige bukser fra Mamalicious og dem er jeg glade for, men de  går jo ikke til træning

Anmeld Citér

8. januar 2016

Mom2beIhope

Papillon skriver:

De har hatha yoga som hold her. Som jeg har forstået det, er det den mest udbredte form inden for yoga.

Det lyder spændende, håber du bliver glad for dem

Ok, det må jeg lige ind og lure på også

Ja, det håber jeg også for det skulle jo være så godt for kroppen med det yoga
Jeg bestilte det i dag, fik ordrebekræftelse 11.59 og de har netop skrevet her kl.14 er varerne er afsendt - det gik skisme hurtigt

Anmeld Citér

8. januar 2016

tumle

Mom2beIhope skriver:

Hej alle sammen,

Hvad dyrker I?

Der skulle være noget i vestbadet. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mom2beIhope skriver:

Jeg cykler også på både motionscykel samt almindelig cykel, men synes at det trykker på maven - måske jeg skal finde mig nogle andre bukser, som går helt op over maven

Kan I anbefale noget tøj?
Jeg har to par almindelige bukser fra Mamalicious og dem er jeg glade for, men de  går jo ikke til træning

Jeg gik rigtig meget i et par bløde bukser der gik langt op om maven. Det var sådan lidt leggins-agtige, men løse. Tror de var fra mamalicious... Kan ikke helt huske det, og det var købt brugt, så ikke sikkert de laves mere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.