Skylde skat penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.264 visninger
11 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2016

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved om det stadig er sådsn at hvis man skylder penge til skat, kan de ikke indkræve dem pt? Jeg tror vi skylder lidt til intitution, men det ville egentlig passe mig fint hvis det først blev trukket til april. Men er der nogen der ved om de har fået styr på det derinde endnu? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

Steffecph

Skal svarede på Facebook i går, at de ikke regnede med at modregne denne omgang heller.. :-)!

Anmeld Citér

7. januar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Er der nogen der ved om det stadig er sådsn at hvis man skylder penge til skat, kan de ikke indkræve dem pt? Jeg tror vi skylder lidt til intitution, men det ville egentlig passe mig fint hvis det først blev trukket til april. Men er der nogen der ved om de har fået styr på det derinde endnu? 

Jeg skylder bh og vs fra august sidste år, jeg gik fra at være enlig til samlevende og der ville gå noget tid til deres nye beregning så fik en regning på knap 4500,- og lige præcis fik jeg ingen penge da jeg stod i skift af uddannelse.

Blev ikke trukket i oktober, så troede egentligt jeg ville blive trukket i januar. Spændende at se. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Bshizzle

Steffecph skriver:

Skal svarede på Facebook i går, at de ikke regnede med at modregne denne omgang heller.. :-)!

Ren nysgerrighed.. Ved du hvorfor de ikke vil indkræve penge? 

Jeg tror osse vi mangler at betale 1 måned til BH, så tænker de vel ville kræve dem nu her? 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Steffecph

Bshizzle skriver:

Jeg tror osse vi mangler at betale 1 måned til BH, så tænker de vel ville kræve dem nu her? 

Så vidt jeg kan forstå så er det fordi det endnu ikker er afklaret om det er lovligt at modregne dem i børne/unge ydelsen.. 

Men jeg er sikker, så det bare i en forældre gruppe på Facebook :-) 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Benjamins'mor

Bshizzle skriver:

Fandt dette på deres Facebook side.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym

Hvorfor i alverden ikke bare få betalt det man skylder?

Det er ligesom om der er gået sport i at håbe på de ikke trækker dem.

Det er jo bare at udskyde problemet.

Og nej det har intet med om det er lovligt eller ej at trække i børnepengene. Det må man skam gerne .

Det er systemet de skal have opdateret. 

Derfor er der udsættelse ,men det er ikke ensbetydende med at de ikke skal betales.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Og nej det har intet med om det er lovligt eller ej at trække i børnepengene. Det må man skam gerne .

Derfor er der udsættelse ,men det er ikke ensbetydende med at de ikke skal betales.

Altså nu skriver jeg fx at jeg troede de ville trække dem her til januar. Jeg "håber" da ikke at de ikke trækker dem, men for mit vedkommende har jeg en kæreste der er blevet sygemeldt fra arbejde og hans arbejdsgiver nægter at udbetale sygeløn, så vi står med 0 kr og en regning der skal betales. Og det skal siges det er 2,5 gang han ikke har fået løn nu, så ærligt så ville børnepengene falde på et tørt sted her. 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det er henvendt til mig, så som jeg skriver, ville det passe mig fint hvis det bliver udskudt til april - jeg skriver ikke at jeg ikke vil betale. Det læser jeg faktisk ingen der skriver  

Bliver der trukket penge denne måned, er det også helt fint. Det er bare egentlig meget rart at vide hvad man kan forvente. Jeg har to fødselsdage i januar og ingenting i april - det da klart at foretrække pengene bliver trukket april, men det betyder da ikke at jeg ikke vil betale det jeg skylder, eller noget i den dur. Jeg synes dit indlæg er liiiige dømmende nok 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Hvis det er henvendt til mig, så som jeg skriver, ville det passe mig fint hvis det bliver udskudt til april - jeg skriver ikke at jeg ikke vil betale. Det læser jeg faktisk ingen der skriver  

Bliver der trukket penge denne måned, er det også helt fint. Det er bare egentlig meget rart at vide hvad man kan forvente. Jeg har to fødselsdage i januar og ingenting i april - det da klart at foretrække pengene bliver trukket april, men det betyder da ikke at jeg ikke vil betale det jeg skylder, eller noget i den dur. Jeg synes dit indlæg er liiiige dømmende nok 

Ja, det synes jeg ærligt også. 

"Det er som om der er gået sport i at håbe de ikke trækker", næh men vi har nogen omstændigheder der gør at det ville være meget surt for os HVIS de trækker dem lige i den her månede. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.