Ekstrem gylp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
6 svar
1 synes godt om
7. januar 2016

heldyr

Hey alle!

Er jeg så heldig at der er en herinde der har et mirakel mod ekstrem gylp? 

Min datter fra 25 september gylper simpelthen såmeget.. Hun får bøvset godt af, vi har prøvet flere mme, andre sutteflasker, Johannes brød mel, ja jeg føler at vi har prøvet alt!  Problemet er ikke kun at hun gylper, men at hun ikke trives når hun kommer på maven, hun vil simpelthen ikke lægge på maven, og bliver så hidsig, og hvis hun endeligt ligger der og hygger gylper hun så meget at hun bliver hidsig igen jeg synes jo at det er så synd for hende!!  

Håber at i kan hjælpe <3

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

serinasmor

heldyr skriver:

Hey alle!

Er jeg så heldig at der er en herinde der har et mirakel mod ekstrem gylp? 

Min datter fra 25 september gylper simpelthen såmeget.. Hun får bøvset godt af, vi har prøvet flere mme, andre sutteflasker, Johannes brød mel, ja jeg føler at vi har prøvet alt!  Problemet er ikke kun at hun gylper, men at hun ikke trives når hun kommer på maven, hun vil simpelthen ikke lægge på maven, og bliver så hidsig, og hvis hun endeligt ligger der og hygger gylper hun så meget at hun bliver hidsig igen jeg synes jo at det er så synd for hende!!  

Håber at i kan hjælpe <3

Har du fået hende tjekket for refluks ? 

Havde også en ekstrem gylper .. lad være at lægge hende på maven 40 minutter efter mad -var rådet fra sp

Anmeld Citér

7. januar 2016

heldyr

serinasmor skriver:

Har du fået hende tjekket for refluks ? 

Havde også en ekstrem gylper .. lad være at lægge hende på maven 40 minutter efter mad -var rådet fra sp

De kigger mærkeligt på mig når jeg spørger om hun har det, og siger at jeg bare skal bruge Johannes brød mel lægger hende på maven 2 timer efter mad, nogle gange 3, og hun gylper stadigvæk helt vildt

Anmeld Citér

7. januar 2016

Sedigfor

Måske lade vær med at ligge dit barn ned lige efter, min datter gjorde det samme " gør det stadig, 9 mdr " og hun kunne gylpe hele gulvet til. Gylp kommer når de enden får for meget eller bliver leget vildt med, da gylp er mælk der kommer op. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

heldyr

Sedigfor skriver:

Måske lade vær med at ligge dit barn ned lige efter, min datter gjorde det samme " gør det stadig, 9 mdr " og hun kunne gylpe hele gulvet til. Gylp kommer når de enden får for meget eller bliver leget vildt med, da gylp er mælk der kommer op. 

Gør ingen af delene, hun får lov til at sidde op af mig og hygger bare.. Gør virkeligt alt!  Har også prøvet at give hende mindre mad, ingenting hjælper

Anmeld Citér

7. januar 2016

Klumpe-dumpe

heldyr skriver:

Gør ingen af delene, hun får lov til at sidde op af mig og hygger bare.. Gør virkeligt alt!  Har også prøvet at give hende mindre mad, ingenting hjælper

Det lyder godt nok som refluks. Prøv at tal med din læge igen og evt blive henvist til en børneafdeling/amb. 

Anmeld Citér

9. januar 2016

heldyr

Klumpe-dumpe skriver:

Det lyder godt nok som refluks. Prøv at tal med din læge igen og evt blive henvist til en børneafdeling/amb. 

Jeg har fået en tid til lægen på onsdag! Så håber jeg at de gør noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.