Gud, hvor jeg egentlig skammer mig over min krop
er en stor pige med BMI på 38, og er gravid i uge 30, og føler mig efterhånden som en stor elefant, det hele trykker ved mit skamben og jeg synes generelt nu det begynder at blive hårdere og hårdere for mig, får hele tiden smidt i hoved af læge jordmoder osv jeg er fed, før jeg blev gravid tog jeg sådan ting med gran salt, jeg tabte 10 kg før jeg blev gravid og var begynd at komme ind i en sund livsstil, blev ikke planlagt gravid, men vores baby er mere end ønsket for os begge to, føler bare der bliver set så skævt til mig trods jeg bevæger mig så meget som jeg nu Kan trods smertet i mit skamben, bækken osv, min selvtillid er helt nede at skrabe jorden lige nu
vil bare ønske jeg havde en perfekt krop en perfekt gravid mave men sådan er det bare ikke lige nu, mig og min mand har næsten aldrig sex mere, fordi han har været ude for et uheld med sin ryg men ligger og føler det er mig fordi jeg ser id som jeg gør, før i tiden havde vi næsten sex hver dag ihvertfald hver anden dag
det ødelægger også min selvtillid fuldstændig 
nogen andre gravide herinde der har været nede på den måde med selvtilliden også?
Anmeld
Citér