Åh jeg har brug for jeres hjælp tøser
Jeg mødte en fyr en byen, han er 20, jeg selv 28, så der er en del forskel. Jeg ønsker et casual forhold, baseret på sex og hygge, primært om aftenen og når mit barn er hos sin far, altså ikke en kæreste. Det tror jeg bestemt heller ikke han gør, men jeg er helt vildt i tvivl om hvad han så søger. Om det er et engangsknald eller om han overhovedet er interesseret. Jeg kan selvfølgelig bare spørge, men nu spørger jeg lige jer og forsøger at være lidt mystisk lidt tid endnu 
han insisterer nærmest på at kommunikere over snapchat. Jeg sms'er indimellem ham og han svarer også, men han kontakter mig over snapchat. Enten billeder eller enkelte gange i chatten. Mine "unge" venner siger det er fordi det kun er sex for ham eller fordi han måske ikke rigtig kan lide mig.
Men umiddelbart virker det til at han gerne vil se mig, men i guder det er ko umuligt med ordentligt kommunikation over snapchat 
er der nogen af jer der føler jer ret godt inde i det "skjulte" sprog på snapchat osc blandt unge som måske kan hjælpe med hvad jeg går ind til? 
Anmeld
Citér