Øv!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. september 2009

Anonym trådstarter

Jeg kan da se at mit indlæg om genbrug, rigtig har skabt problemer!

Det er jeg ked af! Det var ikke meningen!

Og Ka-ri-na du har vist ikke læst mit svar, men blot på forhånd besluttet at svaret var at det var pinligt!!!!

Mit problem er, som jeg skrev, at et andet kvindemenneske hænger på ryggen af mig og elsker at sladre om mig og min familie. Hun har en evne til at dreje alt til en utrolig fatastisk historie og lige nu ønsker jeg ikke hendes indblanden.

Hun gør at jeg ind imellem vælger at være anonym og ikke nødvendigvis når det er pinligt, næææ mere når jeg fornemmer at hun kan dreje det jeg oplyser til noget helt andet. Jeg vægter HVERT et ord når jeg skriver med navn herinde og det kan ind imellem være lidt træls!!

Anonym
Der stadig er øv over stemningen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg kan da se at mit indlæg om genbrug, rigtig har skabt problemer!

Det er jeg ked af! Det var ikke meningen!

Og Ka-ri-na du har vist ikke læst mit svar, men blot på forhånd besluttet at svaret var at det var pinligt!!!!

Mit problem er, som jeg skrev, at et andet kvindemenneske hænger på ryggen af mig og elsker at sladre om mig og min familie. Hun har en evne til at dreje alt til en utrolig fatastisk historie og lige nu ønsker jeg ikke hendes indblanden.

Hun gør at jeg ind imellem vælger at være anonym og ikke nødvendigvis når det er pinligt, næææ mere når jeg fornemmer at hun kan dreje det jeg oplyser til noget helt andet. Jeg vægter HVERT et ord når jeg skriver med navn herinde og det kan ind imellem være lidt træls!!

Anonym
Der stadig er øv over stemningen!

Phuu ha.

Har forsøgt at læse den tråd igennem der lavet over det at være anonym! Nåede til side 7 og nu har jeg dælme ondt i maven over at jeg overhovedet skrev igår!

ØV!

Anmeld

22. september 2009

mariamiss6

Jeg synes ikke du behøver tænke så meget over stemningen... folk er såmænd ikke sure på dig. Det var bare tilfældigvis dit indlæg der startede debatten om det at være anonym debattør....

Jeg tror udemærket at folk kan forstå hvorfor du vælger at være anonym med de bevæggrunde du har. Og det er jeg sikker på at karina også forstår.

Jeg tror stadig ikke at hverken karina eller nogen andre spørger 'hvorfor ano' for at genere dig (eller de andre ano'er) men fordi de personligt ikke ville have valgt at være ano under samme emne....

Den anonymitet der oftest irriterer folk, er den hvor en ano stiller et pikant/privat spørgsmål, uden at tilkendegive sin egen mening, og uden at fortælle lidt om hvad der fik vedkommende til at stille spørgsmålet. Og det forstår jeg egentlig også godt selv.
Det er lidt tarveligt, på en måde, at stille folk et meget privat spørgsmål, som værende ano, og så ikke selv ville svare på det samme.

Anmeld

22. september 2009

Honningblomst

Et stort kram til dig....lad dig ikke gå på af det, du har valgt det rigtige for dig...

Anmeld

22. september 2009

Ni-ko-li-ne

ej det skal du på ingen måde være trist over! vi er voksne mennesker og vælger selv vores kampe, så det er på ingen måde din skyld eller dit ansvar hvad vi andre diskuterer efterfølgende

Anmeld

22. september 2009

lonemus

ka-ri-na skriver:

ej det skal du på ingen måde være trist over! vi er voksne mennesker og vælger selv vores kampe, så det er på ingen måde din skyld eller dit ansvar hvad vi andre diskuterer efterfølgende

Fudstændig enig - du har ingen skyld

Stort knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.