Kvalme - hvad hjælper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er kun 6+4 men er fuldstændig slået ud af kvalme. Jeg kan intet og har lyst til intet. Hver eneste bevægelse gør at jeg er lige ved at kaste op. 

Tager imod ALLE gode fif med kyshånd...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

Mortiltrepiger

Anonym skriver:

Jeg er kun 6+4 men er fuldstændig slået ud af kvalme. Jeg kan intet og har lyst til intet. Hver eneste bevægelse gør at jeg er lige ved at kaste op. 

Sea band - ingefærs te - mandler - sunlollys 

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Mortiltopigerxx skriver:

Sea band - ingefærs te - mandler - sunlollys 

Har du prøvet de der seaband? 

Og de andre ting i øvrigt. Synes tanken om at spise noget er slem når man har det så skidt

Anmeld Citér

8. januar 2016

Mortiltrepiger

Anonym skriver:

Har du prøvet de der seaband? 

Og de andre ting i øvrigt. Synes tanken om at spise noget er slem når man har det så skidt

Ja de har virket for mig i mine to graviditeter hvor jeg konstant kastede op

Anmeld Citér

8. januar 2016

Enirt

Anonym skriver:

Jeg har nu i 2 graviditeter haft det lige som du har det. Jeg har fået noget kvalmestillende begge gange, for tabte mig fordi jeg havde så meget kvalme og kastede så meget op.

Så jeg ville kontakte egen læge hurtigst muligt og få noget kvalmestillende medicin.

Det jeg får nu er onsedantron (staves) som ekspertene på skejby sygehus siger er det der virker bedst for os gravide med meget kvalme.

Det er vigtigt for dig selv at du får drukket og spist ellers taber du dig og bliver syg. Du skal ikke være bekymret for baby den skal nok få hvad den skal have.

Anmeld Citér

8. januar 2016

Anonym trådstarter

Enirt skriver:

Jeg har nu i 2 graviditeter haft det lige som du har det. Jeg har fået noget kvalmestillende begge gange, for tabte mig fordi jeg havde så meget kvalme og kastede så meget op.

Så jeg ville kontakte egen læge hurtigst muligt og få noget kvalmestillende medicin.

Det jeg får nu er onsedantron (staves) som ekspertene på skejby sygehus siger er det der virker bedst for os gravide med meget kvalme.

Det er vigtigt for dig selv at du får drukket og spist ellers taber du dig og bliver syg. Du skal ikke være bekymret for baby den skal nok få hvad den skal have.

Mange tak for råd. 

Tror også jeg kontakter lægen hvis det ikke hjælper nogle af de her "små ting". 

Måske har det anden effekt at snakke med lægen end sygeplejersken....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.