Håber, men ikke for meget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. januar 2016

PinkRoses

Hej..

Jeg har droppet mine p-piller for et år siden, og vi er så gået i gang med "projekt-baby"  
Her på det sidste synes jeg der har været en forandring i min krop. Mine bryster virker tunge, mine vorter ømme og jeg har en mudren/stikken i underlivet... Jeg har lidt ubehag/kvalme om morgenen, og synes min mave er oppustet om aftenen, selvom der måske ikke burde være grund til det.

Jeg håber, men ikke for meget ofr har før ledet mig selv ud i en falsk graviditet, så vil helst ikke være "overgearet" omkring det, i frygt for det så er det igen... 

Jeg bruger en app til at holde styr på min cyklus og i følge den burde jeg have mens nu, men det har jeg ikke.. Jeg har heller ikke i denne periode haft mine PMS humør-ture  

Hvad tænker I om det?

Venlig hilsen PinkRoses

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

Pige91

Prøv at tage en test, så vil du få vished  den burde vise udslag ved en graviditet, når du er gået over mens. 

Symptomerne stemmer overens med graviditet symptomer - men kroppen kan godt tricke en til at få en masse symptomer, også selvom man evt ikke er gravid. Så prøv at tage en test og se hvad den siger. Krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

7. januar 2016

PinkRoses

Ja det giver jo lidt sig selv at gøre det  men samtidig ved jeg også at hvis den så er negativ, bliver jeg meget skuffet.... 

Men tænker også jeg tager en her i weekenden Pige91

Håber det ikke er en falsk graviditet igen....

Tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.