Blærer/blister i munden - hvad gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2016

tumle

Anonym skriver:

Hej,

Jeg har fået tre-fire blærer/blister i munden, er der andre af jer der er generet af det i jeres graviditet? Og hvad kan man gøre for at få dem væk? 

Jeg skyller med danskvand. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres råd. Må på apoteket i morgen og holde mig væk fra tomater og chokolade 

Vil også prøve Zendium tandpasta 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Mom2Two

Anonym skriver:

Hej,

Jeg har fået tre-fire blærer/blister i munden, er der andre af jer der er generet af det i jeres graviditet? Og hvad kan man gøre for at få dem væk? 

Min kæreste har dem konstant!

han drikker sort te, og bruger sådan noget små bedøvende creme. Prøv a læs om tandpasta, det er enten Zendium eller Colgate der er dårlige med blister.. Mener Zendium.. Tomat kan gøre a de kommer.. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

ninibadini

Jeg bruger noget, der hedder Plak Out, som er en gel med klorhexidin

Anmeld Citér

6. januar 2016

debbie19

Mom2Two skriver:

Min kæreste har dem konstant!

han drikker sort te, og bruger sådan noget små bedøvende creme. Prøv a læs om tandpasta, det er enten Zendium eller Colgate der er dårlige med blister.. Mener Zendium.. Tomat kan gøre a de kommer.. 

Det Colgate Der er dårlig zendium er rigtig god Jeg har ofte blister og er Ikke gravid. men vis Jeg bruger en anden type tandpasta er Den galt  allerede næste dag!! Får ofte 4-5 stk af gangen og De sidder altid ved fortænderne og på  tungen I kæben og ganen ... gør ret  ondt især fordi Jeg Ikke Kan lade Den ved tænderne være fordi De føles  som om Den fylder Det hele  og ja De kommer altid samme steder bare med forskellige placeringer I De områder... Håber Der findes en kur engang så vi Kan slippe af med Dem

Anmeld Citér

6. januar 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Hej,

Jeg led ekstremt meget af det engang. Så skiftede jeg tandpasta til Zendium og har næsten ingen haft siden. Hvis jeg bruger Colgate bare 2-3 dage l træk så får jeg med det samme igen. 

Når jeg har dem plejer jeg lige inden sengetid at tage en stor klat tandpasta og putte direkte på og bare lade sidde. Det lindre meget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.