Hvad er dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg er lidt småforkølet og har så fået lidt røde kinder og tænker om det kan være pga Lussingesyge? Ved dog ikke hvor jeg skulle være smittet med det fra hvis det viser dig at være det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Christine

Anonym skriver:

Jeg er lidt småforkølet og har så fået lidt røde kinder og tænker om det kan være pga Lussingesyge? Ved dog ikke hvor jeg skulle være smittet med det fra hvis det viser dig at være det

Jeg synes ikke det ligner lussingesyge. Det kan være din hud er som min - den flipper lidt ud når det bliver frostvejr 

Jeg mener lussingesyge er mere rødt og større udslæt og så ved jeg at min læge tjekker om man har haft det i starten af graviditeten. Ved dog ikke hvor langt du er henne?

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Jeg synes ikke det ligner lussingesyge. Det kan være din hud er som min - den flipper lidt ud når det bliver frostvejr 

Jeg mener lussingesyge er mere rødt og større udslæt og så ved jeg at min læge tjekker om man har haft det i starten af graviditeten. Ved dog ikke hvor langt du er henne?

Jeg er i uge 27 og lægen tjekkede det ikke i starten 

Anmeld Citér

6. januar 2016

A. Nonymsen

Anonym skriver:

Ville nu også gætte på at det er vejret. Lussingesyge er mere rødt. 

De blodprøver man får taget i starten tester vidst også for om man har haft lussingesyge.

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

A. Nonymsen skriver:

Ville nu også gætte på at det er vejret. Lussingesyge er mere rødt. 

De blodprøver man får taget i starten tester vidst også for om man har haft lussingesyge.

Jeg tror det er forskelligt fra læge til læge om de tjekker det. Min læge har nemlig ikke tjekket for det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.