Højt blodtryk og hovedpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg sidder og frygter lidt om jeg er ved at udvikle svangerskabsforgifning

har højt blodtryk 150/95 men intet i mit urin 

har idag også haft en kraftig hovedpine som ikke vil forsvinde og min jordmoder sagde at det var ry af de tegn man skal være opmærksom på...

skal der være noget i urinen før det kan være svangerskabsforgiftning?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Joan ( Smallie )

Hvor langt er du?

Jeg ville kontakte fødegangen og høre hvad de siger.

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvor langt er du?

Jeg ville kontakte fødegangen og høre hvad de siger.

Uge 28. 

Var ved lægen igår, det bekymrer mig bare min kraftige hovedpine men der var intet i urinen. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

Uge 28. 

Var ved lægen igår, det bekymrer mig bare min kraftige hovedpine men der var intet i urinen. 

Har du vand i kroppen?

De to ting du har er jo helt klare tegn på svangerskabsforgiftning og hvis du har vand i kroppen og noget i urinen så er det helt sikkert det er det men det kan altså også være det alligevel.

Ved min ældste fik jeg det og det startet med højblodtryk som de var ops på og så fik jeg mega meget vand i kroppen men der var først noget at se i urinen helt til sidst og ondt i hovedet havde jeg slet ikke

Gør dig selv den tjenste og kontakt fødegangen og høre hvad de siger så er du da sikker

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

Okay skal også til lægen imorgen tidlig så tager en snak med ham om det hele der  

har ikke vand i kroppen ihvertfald ikke noget jeg ligger mærke til, føler mig som en elefant i forvejen da jeg er en stor dame så håber ikke jeg får vand i kroppen eller svangerskabsforgiftning 

Anmeld Citér

6. januar 2016

GrønStjerne

Da jeg fik det i min første graviditet startede det med hovedpine, let forhøjet blodtryk og synsforstyrrelser (flimren).

Ja, snak med lægen, men det er altså fødegangen der er autoriteten på området. Almindelige læger er ikke helt så meget inde i data omkring svangerskabsforgiftning. Jeg ville være i kontakt med jordemoderen, og det sted du skal føde.

Og så vil jeg lige sige at jeg i denne 3. graviditet havde et let forhøjet blodtryk og hovedpine uden at det var ssf. Det kan også sagtens være at kroppen bare synes det er tungt og hårdt at være gravid.

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

GrønStjerne skriver:

Da jeg fik det i min første graviditet startede det med hovedpine, let forhøjet blodtryk og synsforstyrrelser (flimren).

Ja, snak med lægen, men det er altså fødegangen der er autoriteten på området. Almindelige læger er ikke helt så meget inde i data omkring svangerskabsforgiftning. Jeg ville være i kontakt med jordemoderen, og det sted du skal føde.

Og så vil jeg lige sige at jeg i denne 3. graviditet havde et let forhøjet blodtryk og hovedpine uden at det var ssf. Det kan også sagtens være at kroppen bare synes det er tungt og hårdt at være gravid.

Okay ja jeg synes også jeg er blevet meget træt her i begyndelsen af det sidste trimester  

men hvis jeg taler med min jordmoder om det bliver der så måske noget mere kontrol vil ikke gøre mig noget 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Okay ja jeg synes også jeg er blevet meget træt her i begyndelsen af det sidste trimester  

men hvis jeg taler med min jordmoder om det bliver der så måske noget mere kontrol vil ikke gøre mig noget 

Skal der ikke være protein i urinen før man har svangerskabsforgiftning ? 

Anmeld Citér

7. januar 2016

xStinepigen

Keg fik også en mild svangerskabsforgiftning - det kan udvikle sig i din urin senere, ds svangerskabsforgiftningen faktisk bliver dannet med moderkagen helt i starten af graviditeten. Vil kontakte svangreklinikken og blive tjekket det ee ikke til at spøge med. Keg fik medicin og var til tjek hele tiden mwd mit

Anmeld Citér

7. januar 2016

lillespir26

Anonym skriver:

Jeg sidder og frygter lidt om jeg er ved at udvikle svangerskabsforgifning

har højt blodtryk 150/95 men intet i mit urin 

har idag også haft en kraftig hovedpine som ikke vil forsvinde og min jordmoder sagde at det var ry af de tegn man skal være opmærksom på...

skal der være noget i urinen før det kan være svangerskabsforgiftning?  

Køb en blodtryks maskine til hjemme brug da du kan lide af White code syndrom ligesom mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.