Prøver at blive gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. januar 2016

janni2750

jeg skal lige høre andre. 

Hvor meget sex havde I og hvor mange gange om dagen for at blive gravid??

For med min første graviditet hvor jeg kun tre  måneder  om at blive gravid, og med min anden var jeg kun to måneder

og fik så os taget min spiral ud den 29-12-15 så kan min æggeløsning være uregelmæssig eller hvad  

jeg havde min mens den 31-12-15 så det vil sige at jeg har min æggeløsning omkring den 14 januar. 

Men siden min mens stoppet har jeg næsten haft sex hver dag og mindst 2 gange om dagen. 

Hvad stor chance er der for jeg kan blive gravid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

MsGadgaard

janni2750 skriver:

jeg skal lige høre andre. 

Hvor meget sex havde I og hvor mange gange om dagen for at blive gravid??

For med min første graviditet hvor jeg kun tre  måneder  om at blive gravid, og med min anden var jeg kun to måneder

og fik så os taget min spiral ud den 29-12-15 så kan min æggeløsning være uregelmæssig eller hvad  

jeg havde min mens den 31-12-15 så det vil sige at jeg har min æggeløsning omkring den 14 januar. 

Men siden min mens stoppet har jeg næsten haft sex hver dag og mindst 2 gange om dagen. 

Hvad stor chance er der for jeg kan blive gravid?

Jeg har læst flere steder at sex hver/hver anden dag giver de største chancer.

Med sæd kan jo faktisk leve flere dage i en kvinde! Så det handler ikke om hvor meget sex man har, men med at ramme det rigtige tidspunkt, nemlig ægløsningen.

Og det fik min mand og jeg da lige bevist. Vi havde sex hver/hver anden dag for det meste, i et helt år. Men så spurgte min læge mig, om vi havde prøvet ægløsningstest. Og dem gav vi et forsøg. I nov/dec var vi kørt lidt død i alt det med, at man skulle have sex! (sex er lidt mere sexet når det er fordi det er godt og ikke fordi det er for at blive gravid..) så der havde vi det ikke så meget. Men vi havde sex en enkelt gang da ægløsningstesten blev positiv. Og BUM, nu er jeg gravid. 6+4 idag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.