Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

243 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Håber der er nogen der har et svar. 

Sagen er den at jeg i sin tid for snart 3 år siden startede i behandling som enlig, jeg blev sendt videre til ivf fordi det ikke ville lykkedes, alt sammen med donor. 

Sagen er nu den at jeg har fået en kæreste, dog kan han ikke få børn og det skal derfor forsat være med donor, men hvad nu? 

Skal han have en henvisning selv, skal vi starte helt forfra og så er de æg på frys spildt eller hvad skal der ske? 

Har kontaktet klinikken, men venter på og høre fra dem. 

Nogen der har erfaringer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

esioul

Anonym skriver:

Hej alle. 

Håber der er nogen der har et svar. 

Sagen er den at jeg i sin tid for snart 3 år siden startede i behandling som enlig, jeg blev sendt videre til ivf fordi det ikke ville lykkedes, alt sammen med donor. 

Sagen er nu den at jeg har fået en kæreste, dog kan han ikke få børn og det skal derfor forsat være med donor, men hvad nu? 

Skal han have en henvisning selv, skal vi starte helt forfra og så er de æg på frys spildt eller hvad skal der ske? 

Har kontaktet klinikken, men venter på og høre fra dem. 

Nogen der har erfaringer? 

Er han steriliseret? 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Er han steriliseret? 

Nej. 

Det er lidt svært og forklare, men han er blevet undersøgt tidligere og der er absolut intet og gøre. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

esioul

Anonym skriver:

Nej. 

Det er lidt svært og forklare, men han er blevet undersøgt tidligere og der er absolut intet og gøre. 

Han skal til lægen og have lavet en henvisning (det skal være til samme sted som du er). Jeg er faktisk lidt i tvivl med æggene på frys, det vil jo være oplagt at bruge dem. Men ved ikke om de må, når din kæreste ikke var med i forløbet der. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Han skal til lægen og have lavet en henvisning (det skal være til samme sted som du er). Jeg er faktisk lidt i tvivl med æggene på frys, det vil jo være oplagt at bruge dem. Men ved ikke om de må, når din kæreste ikke var med i forløbet der. 

Var os lidt det jeg var i tvivl om. Jeg må høre hvad klinikken siger.

Anmeld Citér

6. januar 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Nej. 

Fandt man årsagen eller var det kun en steril prøve?

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Fandt man årsagen eller var det kun en steril prøve?

Årsagen er kendt  

og der kan intet gøres.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.