Et intimt spørgsmål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
8 svar
5 synes godt om
6. januar 2016

marie_jon

Hej. Jeg fødte min søn for 4 år siden. Fik 2 RIGTIG slemme hemorider derefter. Nu har jeg kun en indenvendig tilbage. Den gør ikke ondt, men "popper" frem efter afføring, som en lille blød flap. Men indimellem bløder jeg efter toiletbesøg, altså EFTER jeg har tørt mig et par gange. Lægen har undersøgt mig, og mener at der opstår en rift fra hemoriden engang imellem. Jeg fik stikpiller, men de hjalp kun 3 ugers tid. Så havde jeg en smule blod igen på papiret. Kan mærke det svir en lille smule, efter det har blødt. Det er ca 4-5 gange På en mdr. Der kommer blod med. Ellers har jeg ikke problemer. Andre med disse indvendige hemoriden? Og oplever i også lidt blod på papiret engang imellem?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

marie_jon

maria_jo skriver:

Hej. Jeg fødte min søn for 4 år siden. Fik 2 RIGTIG slemme hemorider derefter. Nu har jeg kun en indenvendig tilbage. Den gør ikke ondt, men "popper" frem efter afføring, som en lille blød flap. Men indimellem bløder jeg efter toiletbesøg, altså EFTER jeg har tørt mig et par gange. Lægen har undersøgt mig, og mener at der opstår en rift fra hemoriden engang imellem. Jeg fik stikpiller, men de hjalp kun 3 ugers tid. Så havde jeg en smule blod igen på papiret. Kan mærke det svir en lille smule, efter det har blødt. Det er ca 4-5 gange På en mdr. Der kommer blod med. Ellers har jeg ikke problemer. Andre med disse indvendige hemoriden? Og oplever i også lidt blod på papiret engang imellem?

Anmeld Citér

6. januar 2016

modesty

maria_jo skriver:

Hav lidt tålmodighed, det er nok de færreste der er på baby.dk midt i morgenmyldretiden. 

Jeg har oplevet det du taler om fra tid til anden, dog ikke med helt samme hyppighed. Og jeg har aldrig oplevet at det svier. Den hæmorride jeg havde på et tidspunkt gik i sig selv efter nogle år.

Anmeld Citér

6. januar 2016

Muffinmus

Har også en flap.. Pisse irriterende da den ødelægger mit sexliv, ønsker ikke sex med lys når måsen ser sådan ud. Samtidigt orker jeg ikke det kirurkiske indgreb og ligge med røven i vejret på sygehuset... Æv.

Anmeld Citér

6. januar 2016

MsGadgaard

Blod er meget normalt ved hæmorider. Det kan ligefrem sprøjte hele kummen til!  Hvis de er slemme nok.

Når du siger det svier, så lyder det da meget foreneligt med en rift synes jeg 

Men er du i tvivl, så synes jeg ikke der er noget forgjort i at tage kontakt til lægen igen! Og så må han kige på sig igen, eller henvise dig. Hellere en gang for meget end for lidt! 

Det her link er fra lægehåndbogen. Der kan man finde en masse god og detaljeret patient information. Så her kan du læse om hæmorider:

https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/mave-og-tarm/sygdomme/endetarm/haemorider/

Anmeld Citér

6. januar 2016

Vivienne

Bøvler selv med noget lignende. Det er virkelig ubehageligt. Men det er vel en af de følger der kommer efter fødslen 

Anmeld Citér

6. januar 2016

marie_jon

MariaE skriver:

Har også en flap.. Pisse irriterende da den ødelægger mit sexliv, ønsker ikke sex med lys når måsen ser sådan ud. Samtidigt orker jeg ikke det kirurkiske indgreb og ligge med røven i vejret på sygehuset... Æv.

Hehe det kan jeg SAGTENS følge dig i ikke særlig charmerende bløder du også en gang imellem fra den?

Anmeld Citér

6. januar 2016

marie_jon

MsGadgaard skriver:

Blod er meget normalt ved hæmorider. Det kan ligefrem sprøjte hele kummen til!  Hvis de er slemme nok.

Når du siger det svier, så lyder det da meget foreneligt med en rift synes jeg 

Men er du i tvivl, så synes jeg ikke der er noget forgjort i at tage kontakt til lægen igen! Og så må han kige på sig igen, eller henvise dig. Hellere en gang for meget end for lidt! 

Det her link er fra lægehåndbogen. Der kan man finde en masse god og detaljeret patient information. Så her kan du læse om hæmorider:

https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme-a-aa/mave-og-tarm/sygdomme/endetarm/haemorider/

���� tak��

Anmeld Citér

7. januar 2016

Mettefpigen

Det er MEGET normalt at bløde når man har hæmorider... Jeg har selv døjet meget med det, og det har også blødt toilettet til....

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.