Skal jeg kontakte hver og en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
14 svar
3 synes godt om
6. januar 2016

Anonym trådstarter

Hvis en konto står i minus og nogen regninger er trukket tilbage på grund af manglende dækning, kan man så kontakte banken som kan hjælpe med at de bliver sendt til betaling igen eller skal man kontakte hver enkelt firma hvor man har en regning eller sendes der automatisk et girokort ? Der var bare fået koks i løn og den slags så der står penge på kontoen nu til alle regninger 

tak for hjælpen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

Skouboe

Anonym skriver:

Hvis en konto står i minus og nogen regninger er trukket tilbage på grund af manglende dækning, kan man så kontakte banken som kan hjælpe med at de bliver sendt til betaling igen eller skal man kontakte hver enkelt firma hvor man har en regning eller sendes der automatisk et girokort ? Der var bare fået koks i løn og den slags så der står penge på kontoen nu til alle regninger 

tak for hjælpen 

Tal med banken først, de bør kunne hjælpe. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Tal med banken først, de bør kunne hjælpe. 

Tusinde tak

Anmeld Citér

6. januar 2016

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

tak for hjælpen 

For at undgå rykkere fra de forskellige steder, ville jeg kontakte hver enkelt...

Anmeld Citér

6. januar 2016

B&J

ErDuHerIkkeSnart skriver:

For at undgå rykkere fra de forskellige steder, ville jeg kontakte hver enkelt...

Nemlig for at undgå en rykker eller ekstra penge vil jeg kontakte hver og en 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

Tusinde tak for svar 

ja rykker skal vi ikke ud i, for det bliver hurtigt en dyr omgang. 

Jeg ringer til banken her klokken 10 og så må jeg ellers igen med at ringe rundt. 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Skouboe

Gør det - der ligger altid i rykker procedurer nogle ekstra dage ift. sidste betalingdato, da overførsel af penge mellem banker (herunder betaling af regninger) kan svinge pga. it-problemer, helligdage osv., så de kan sandsynligvis nå at redde noget, afhængigt af hvornår de skulle have betalt, og om banken reelt har afvist regningerne, eller "bare" undladt at betale.

De bør kunne fortælle dig hvem du skal kontakte.

Anmeld Citér

6. januar 2016

Mom2beIhope

Vil også snakke med banken, lægge samtlige regninger til betaling og dernæst ringe til alle dine kreditorer og fortælle at der var gået kuks i dine betalinger, men at du har lagt betalingerne ind til dags dato så de får deres penge. Evt. nævne at du håber at du kan undgå renter og gebyrer

Tit får man en bedre løsning ved at ringe til sine kreditorer og tage en snak om de penge man skylder
Så kan man lave afdragsordninger, hvor du betaler et mindre beløb af gangen eller at du får udskudt din betalingsdato til næste løn eller lignende

Anmeld Citér

6. januar 2016

Sprit25

Hvis du betaler nu og du får en rykker i morgen skal du ikke betale rykkeren 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Anonym trådstarter

Ringede til banken og de kunne ikke hjælpe med bad mig ringe til alle firmaerne 

alle er kontaktet og nogen sender et girokort og andre skal jeg bare lave bankoverførsel idag  

tak for jeres hjælp 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.