Ydelse fra kommune

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. januar 2016

Anonym trådstarter

Jeg har en veninde, som igennem 1 år har fået en ydelse fra kommunen, ikke ungeydelse eller uddannelseshjælp, men den lå på ca. samme sats. Nu får hun SU, men kommunen har så tilsyneladende glemt at stoppe hendes udbetalinger, og hun har indtil videre fået udbetalt 18.000 for meget (hun har ikke brugt dem selvfølgelig). Hvornår kommer de og siger at de vil have dem tilbage? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg har en veninde, som igennem 1 år har fået en ydelse fra kommunen, ikke ungeydelse eller uddannelseshjælp, men den lå på ca. samme sats. Nu får hun SU, men kommunen har så tilsyneladende glemt at stoppe hendes udbetalinger, og hun har indtil videre fået udbetalt 18.000 for meget (hun har ikke brugt dem selvfølgelig). Hvornår kommer de og siger at de vil have dem tilbage? 

Til marts tænker jeg? 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Når hun har gemt dem, fornemmer jeg hun jo ikke vil snyde dem. Så ville jeg personligt selv ringe til dem og forklare dem situationen så de ikke forsætter udbetalingerne og hun kan få dem tilbagebetalt.

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Når hun har gemt dem, fornemmer jeg hun jo ikke vil snyde dem. Så ville jeg personligt selv ringe til dem og forklare dem situationen så de ikke forsætter udbetalingerne og hun kan få dem tilbagebetalt.

Hun har før fået udbetalt for meget, og da hun ringede og ville ordne det med dem, så fik de pludselig ændret i tingene så hendes kontaktperson ikke fik udbetalt løn. Derfor venter hun bare på, at de selv kommer og beder om dem..

Anmeld Citér

5. januar 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Hun har før fået udbetalt for meget, og da hun ringede og ville ordne det med dem, så fik de pludselig ændret i tingene så hendes kontaktperson ikke fik udbetalt løn. Derfor venter hun bare på, at de selv kommer og beder om dem..

Fik hendes kontaktperson ikke løn? 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Fik hendes kontaktperson ikke løn? 

Det er noget med at hendes kontaktperson, er en kommunen "lejer", og så udbetaler de det hun koster i x antal timer pr måned, men de koksede i det, da de skulle ændre i udbetalingerne. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.