Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min datter på 4 år knaldede hovedet op i en radiator og fik en flænge i baghovedet som vi var på skadestuen og få limet D. 18. December. Problemet er at der stadig efter mange hårvaske og nulren med balsam, sidder lim mange steder i hendes hår. Nogen der har ideer til hvordan pokker man får det ud? Jeg tænker ikke på limen på såret (det får bare lov til at sidde) men limen i håret under såret? Det er helt stift og gør hår redningen ret bøvlet for ikke at sige lettere umulig.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har samme problem her, bortset fra, at det et vores søn.
Når man googler det, så finder man ud af, at limen ikke kan opløses og skal klippes af - altså det u håret
Valle81 skriver: Vi har samme problem her, bortset fra, at det et vores søn. Når man googler det, så finder man ud af, at limen ikke kan opløses og skal klippes af - altså det u håret
Øv så må vi bed til frisøren for der er så meget at jeg er bange for det ender med en stor bar plet bag på hendes hovede. Stakkels lille mus, hun er bare så glad for sit hår. Godt det vokser hurtigt
solskinsliv skriver: Min datter på 4 år knaldede hovedet op i en radiator og fik en flænge i baghovedet som vi var på skadestuen og få limet D. 18. December. Problemet er at der stadig efter mange hårvaske og nulren med balsam, sidder lim mange steder i hendes hår. Nogen der har ideer til hvordan pokker man får det ud? Jeg tænker ikke på limen på såret (det får bare lov til at sidde) men limen i håret under såret? Det er helt stift og gør hår redningen ret bøvlet for ikke at sige lettere umulig.
Ville prøve med enten husholdningssprit eller rensebenzin. Som barn fik min søster ret tit nulret tyggegummi ind i håret og det var da en mulighed på trods af det er lidt kradse sager. Ellers evt noget madolie der ville kunne blødgøre det stive og se om det ikke kunne gøre det. Det fedter bare så husk at når håret skal vaskes skal shampooen i inden vand.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128