En af de lidt mærkeligere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.219 visninger
10 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. januar 2016

Anonym trådstarter

Hej piger. 

Hvordan pokker gør man ubeskyttet sex sexet? Jeg synes, at det er meget ucharmerende, at ligeså straks manden er kommet i mig, at jeg så skal kaste et håndklæde derop, for at sengelagnerne ikke skal skiftes hver dag. Hvordan gør I? Er der nogen måde, som gør det lidt mere sexet? Savner at ligge arm i arm med manden, som da han brugte kondom... nu er det jo bare at aflevere, og så på badeværelset.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2016

MorTil3+

Anonym skriver:

Hej piger. 

Hvordan pokker gør man ubeskyttet sex sexet? Jeg synes, at det er meget ucharmerende, at ligeså straks manden er kommet i mig, at jeg så skal kaste et håndklæde derop, for at sengelagnerne ikke skal skiftes hver dag. Hvordan gør I? Er der nogen måde, som gør det lidt mere sexet? Savner at ligge arm i arm med manden, som da han brugte kondom... nu er det jo bare at aflevere, og så på badeværelset.

Jeg plejer at ta et par g-strenge på bagefter med trusseindlæg i.

Anmeld Citér

5. januar 2016

xStinepigen

Plejer at ligge med håndklædet og ligge lidt arm i atm inden jeg gider gå på toilettet 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej piger. 

Har faktisk endnu ikke oplevet at det er løbet ud af mig mens vi stadig lå ned. Det er først når jeg går ud på toilettet at det kan blive et problem  

Kan du evt prøve at knibe bækkenbunden sammen? Har du oplevet at det rent faktisk er et problem? 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Har faktisk endnu ikke oplevet at det er løbet ud af mig mens vi stadig lå ned. Det er først når jeg går ud på toilettet at det kan blive et problem  

Kan du evt prøve at knibe bækkenbunden sammen? Har du oplevet at det rent faktisk er et problem? 

Haha, det er ikke fordi det løber ud af mig med det samme, men ofte kommer vi til at ligge og grine bagefter, og så er det som om at kroppen gerne vil presse det ud 

Anmeld Citér

5. januar 2016

EnGodMor

Er det ikke nemmest og ligge et stort håndklæde dobbelt, og ligge på sengen? 

Så skal man ikke vaske lagner hver gang

Anmeld Citér

5. januar 2016

Chellie

Her løber det først ud efter noget tid, så der er fint tid til at putte lidt først. Men vi har altid toiletpapir og en skraldespand stående tæt ved sengen, så hvis det alligevel komme, så er det hurtigt tørret væk igen 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Bshizzle

Vådservietter 

Der ligger altid en pakke i vores natbordskuffe 

Ellers som de andre skriver.. Så er håndklæde tæt på. 

Anmeld Citér

9. januar 2016

kesuh

Nu jeg ikke kvinde, men hav et håndklæde liggende under natbordet eller sådan noget i tilfælde af sex hehe. 

Man kan sagtens ligge og putte efter man har været ude på toilettet ;-)  

Hvis han falder for hurtigt i søvn bagefter inden du når tilbage, så må du poke ham lidt hehe  

Anmeld Citér

9. januar 2016

modesty

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg elsker det, og gør ingenting.  Lader det bare være indtil jeg gider at gå ud og tisse. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.