Har i kunne mærke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
4 svar
1 synes godt om
5. januar 2016

Liv_86

Har I kunne mærke når ægget har sat sig fast? 

Igår mærkede jeg en kort smerte/stik agtig i højre side og tænker at det måske er ægget der har sat sig fast. 

Mener at jeg havde samme smerte ved min første den måned jeg blev gravid i. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2016

Mullesmith

Jeg mærkede det ikke men jeg blev influenzasyg i en dag omkring det tidspunkt ægget har sat sig fast. 

Anmeld Citér

5. januar 2016

Liv_86

Mullesmith skriver:

Jeg mærkede det ikke men jeg blev influenzasyg i en dag omkring det tidspunkt ægget har sat sig fast. 

Hmm okay. Jeg lå syg nytårs dag, men tror ikke rigtig det var derfor

må jo bare vente og se

Anmeld Citér

5. januar 2016

Rockertand

Liv_86 skriver:

Har I kunne mærke når ægget har sat sig fast? 

Igår mærkede jeg en kort smerte/stik agtig i højre side og tænker at det måske er ægget der har sat sig fast. 

Mener at jeg havde samme smerte ved min første den måned jeg blev gravid i. 

Man kan ikke mærke implantationen - hvilket også giver mening, idet man så ville have ulidelige smerter i det øjeblik man udstøder slimhinden ved menstruation. Følelsen i slimhinden kan sammenlignes med følelsen ved hår og negle, man kan godt fornemme, at der er nogen, der berører, men man kan ikke få ondt så yderligt i slimhinden, hvor ægget implanterer.

Derimod kan kroppen godt reagere på hormonændringen der optræder efter implantationen, når HCG begynder at stige, men langt de fleste symptomer er psykiske.

Dermed ikke sagt, at du ikke bliver gravid, men stik og jag har du også mange af, når du ikke ønsker graviditet, der er du bare ikke så lydhør overfor det område.

Anmeld Citér

5. januar 2016

DortheL

Dagen inden forventet menstruation, fik jeg et jag i venstre side ret langt nede. Da jeg var 7+1 var jeg til scanning- ægget sad i venstre side, ret langt nede. Hun mente det jeg mærkede, var ægget, der satte sig fast. :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.